عمومی

با یکی از محبوبترین ماسکهای ایرانی قدیمی و با سابقه آشنا شوید

ماسکهای ایرانی به عنوان بهترین ماسکها شناخته شده اند

شاید فکر کنید که در زمینه همه محصولات پزشکی وابسته به کشورهای خارجی بوده ایم. البته که نواقصی وجود دارد اما خیلی از ملزومات پزشکی نیز در کشور خودمان تولید می شود. البته ممکن است برای تامین کامل نیازها نمونه هایی نیز از کشورهای دیگر وارد شود. در زمینه ماسک اما حتی پیش از کرونا شرکت هایی خیلی بودند که محصولات نهایی شان حتی از خارجی ها و نمونه های وارداتی در همین زمینه هم بیشتر بوده است. ماسک دی یکی از این ماسکهاست که سالهاست به عنوان یکی از بهترین ماسکهای ایرانی شناخته می شود و محصولات خیلی خوبی هم توسط این شرکت به بازار عرضه می شوند.

از دلایل موفقیت این شرکت می توان به استفاده از لایه های خاص اشاره کرد. این شرکت ایرانی اولین تولید کننده ماسکهای پزشکی با منسوجات بایکو در ایران است. از لایه های بسیار نرم و لطیفی در ماسکهای این شرکت استفاده شده است. به همین دلیل این ماسکها بسیار پر طرفدار هستند و خیلی از پزشکان سال هاست که از آن ها در زمان کار پزشکی شان استفاده می کنند. ماسک های پزشکی تنفسی سه لایه معروف ترین محصولات این شرکت هستند. محصولاتی که تنها از سه لایه (دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون) در آنها استفاده شده است اما می توانند جلوی انتشار ویروس و باکتری های مثبت گرم و منفی را به خوبی بگیرند. این میزان فیلتر کنندگی در محصولی ایرانی و آن هم با این همه ویژگی های مثبت دیگر و آن هم با این قیمت کمتر پیدا می شود.

لایه های رویی و زیرین از اسپان باند آنتی باکتریال و ضد حساسیت ساخته شده اند. لایه هایی که به قدری نرم هستند که ساعت ها می توانید ماسک را روی صورتتان تحمل کنید. همچنین حتی در شرایط سخت و گرما نیز با این ماسکها راحت خواهید بود. این میزان نرمی و لطافت کمتر در ماسکی به خصوص ماسکهای ایرانی دیگر به چشم می خورد. پس دور از انتظار نیست که این محصول ایرانی تا این اندازه به خصوص در مراکز درمانی محبوبیت و طرفدار دارد.

فیلتراسیون این محصول بسیار مناسب و خوب است. لایه میانی یا همان ملت بلونی که در این محصول استفاده شده است گرماژ و ضخامت خوبی دارد. به همین خاطر سبب کاهش خطر ابتلا به بیماری های ویروسی و میکروبی می شود که نوع انتقال آن ها از طریق نفس کشیدن است. این محصول با فیلتراسیون بالایش به یکی از بهترین ماسکها در شرایط آلوده میکروبی و ویروسی خطرناک تبدیل شده است. به همین خاطر روزانه تعداد زیادی از ماسکهای این شرکت توسط پزشکان و کادر بیمارستان های کشورمان استفاده می شود. خیلی از پزشکان نام دی را می شناسند و این محصولات را استفاده کرده اند. محصولاتی که در زمان معاینه و کار در محیط های درمانی می توان از آنها برای کاهش آلودگی میکروبی و ویروسی تنفسی استفاده کرد.

 

شرکت DAY سابقه زیادی در تولید ماسکهای پزشکی دارد و توانسته با تجربه تولید بالایش کم کم ظرافت ها و نکات ریزی را در تولید به کار ببرد و محصولاتش را بسیار بی نقص به بازار عرضه کند. قیمت گذاری خیلی خوبی هم که این مجموعه در محصولاتشان انجام داده اند فروش آنها را بیشتر کرده است. شرکتهای تازه تاسیس زیادی هم با الگو برداری از ماسکهای این شرکت و ماسکهای خوب موجود در بازار سعی کرده اند محصولات خوبی تولید کنند. نمونه اش هم ماسک آرمان است که توانسته در مدتی کم به یکی از دیگر بهترین ها تبدیل شود.

یک ویژگی دیگر هم در محصولات شرکت ایرانی DAY به چشم می خورد که باعث شده است محصولاتش بی مانند باشد. آن هم این است که از لایه هایی برای ساختشان استفاده شده است که پس از چند ساعت استفاده دچار بوی نامطبوع نمی شوند. بوی دهان و بویی که در اثر تنفس در خیلی از ماسکهای دیگر مشاهده می شود در این محصول دیده نمی شود. به همین خاطر محصولات این شرکت نسبت به بسیاری از نمونه های دیگر قابل مقایسه نیستند.

این شرکت در ماسکهایش از کشی بسیار نرم استفاده کرد. کشی که باعث می شود در زمان استفاده از محصول راحت تر باشید. به خصوص در زمان های زیادی که مجبور هستید از ماسک استفاده کنید دچار کشیدگی در گوش و ناراحتی پوست گوش نمی شوید. کشی نرم و نازک که راحتی ماسک را دو چندان کرده است.

محصولات این شرکت فقط در بین پزشکان طرفدار ندارند. بلکه در زمان کرونا خیلی از مردم نیز به مشتریان این محصول تبدیل شده اند. این درجه کیفی بالا و این قیمت مناسب باعث شده که محصولات این شرکت ایرانی در بین مردم عادی نیز فروش زیادی داشته باشند. در روزهای کرونایی خیلی از مردم این ماسکها را برای حفظ سلامتی شان در برابر کرونا استفاده کرده اند. راحتی و استاندارد بودن این ماسک در کنار این که فیلتراسیون خیلی خوبی هم دارد باعث شده به یکی از ماسکهای خیلی خوب برای جلوگیری از ابتلا به کرونا هم تبدیل شود.

شرکت DAY با رعایت استانداردهای لازم در محصولاتش توانسته نشان های سیب سلامت و خیلی از مجوزها را هم کسب کند. به همین خاطر به راحتی می توان محصولات این شرکت را بدون شک و نگرانی حتی در اولین خرید سفارش داد. این نشان ها و علامت ها بر روی جعبه محصول درج شده اند و به راحتی می توان آن ها را مشاهده کرد.

این ماسکهای بسیار عالی توسط خیلی از داروخانه ها و مراکز عرضه مجاز کالاهای پزشکی به فروش می رسند. خیلی از فروشگاه های اینترنتی کالاهای پزشکی نیز امکان خرید این ماسکها را به صورت مجازی برای مشتریان فراهم آورده اند. به راحتی می توان این محصولات با کیفیت را از طریق این وبسایت ها نیز خریداری کرد.

محصولات این شرکت ایرانی بدون دخالت دست ساخته می شوند. روش تولید آنها روش اولتراسونیک یا تمام پرسی است. این ماسکها توسط دستگاه های مکانیکی صنعتی ساخته می شوند. قطعات ماسک و لایه ها به کمک دستگاه و بدون این که نیاز به اتصال آنها به کمک دست باشد ساخته می شوند. به همین خاطر بسیار بهداشتی و مورد اعتماد هستند. آلودگی های محیطی کمتر احتمال دارد که در مراحل ساخت ماسک آن را آلوده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا