عمومی

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می شود

گلکسی اس 10 سامسونگ

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شده که به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این اسمارت فون اشاره می کند.

در گذشته نه چندان دور گزارشی در اینترنت منتشر شد که به حذف اسکنر عنبیه چشم از گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ اشاره می کرد (احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم از گوشی های گلکسی S10 سامسونگ). علت حذف این اسکنر را باید در استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر جستجو کرد.گلکسی اس 10

به تازگی اطلاعاتی از سوی افشاگر معروف، Ice Universe در توییتر منتشر شده که به استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ اشاره دارد. بر اساس این اطلاعات، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر کوالکام برای حداقل 6 ماه به صورت انحصاری توسط این کمپانی کره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچمدار آینده سامسونگ به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک مجهز می شود که در مقایسه با نمونه اپتیکال این فناوری، عملکرد سریع تری دارد. علاوه بر سرعت بالاتر، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک فضای بیشتری از صفحه نمایش را پوشش می دهد.

یکی از مشکلات سنسورهای کنونی، فضای کم شناسایی اثر انگشت کاربر است. در همین راستا کاربر باید انگشت خود را روی بخش مشخصی از نمایشگر قرار دهد. فناوری توسعه یافته توسط کوالکام در مقایسه با سنسورهای اپتیکال، 30 درصد فضای بیشتری را پوشش می دهد.گلکسی اس 10

در گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با فناوری سنسور اثر انگشت اولتراسونیک شرکت کوالکام بودیم. در ماه پیش گزارشی در اینترنت منتشر شد که ادعا می کرد سامسونگ به عنوان جایگزین اسکنر اثر انگشت اپتیکال، از تکنولوژی شرکت کوالکام در پرچمداران آینده خود استفاده می کند.

فناوری سنسور اثر انگشت اولتراسونیک یک تصویر سه بعدی از انگشت کاربر ثبت می کند. در صورتی که این فناوری به صورت تجاری قابل استفاده باشد، گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به آن مجهز می شود.

منبع:کلیک

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا