عمومی

فرمول های جذاب ترند های پاییز امسال

استایل های پاییزی به برنامه ریزی احتیاج دارند و میتوانند کمی گیج کننده باشند. چند لایه زیاد و چند لایه کافیست؟ چطور هم منتاسب با سرمای آن روز لباس بپوشیم و هم فاکتور خوش پوشی را هم در نظر بگیریم؟! نگران نباشید. در این مقاله شما را با ده استایل مورد علاقه مان آشنا میکنیم که به راحتی می‌توانید این فرمول ها را اجرا کنید. حتی اگر به تمام آیتم ها دسترسی ندارید می‌توانید آنهارا با چاشنی خلاقیت با آیتم‌های داخل کمدتان عوض کنید و ترند خودتان را بسازید!

بوت و بافت همرنگ

از آسناترین راه ها برای ساختن استایل، استفاده از دو آیتم همرنگ و اضافه کردن رنگ‌های دیگر به استایل از طریق اکسسوری هاست. ترجیحا آیتم های هم رنگ را نزدیک به هم استفاده نکنید. برای مثال به جای دامن و کفش همرنگ، دامن و کلاه همرنگ را امتحان کنید.

دامن های استیتمنت و بوت های بلند

از ترندهای پر طرفدار امسال،کنار هم قرار دادن دو آیتم استیتمنت،دامن های بلند با برش های متفاوت و بوت‌های بلند و گاها براق با رنگ های اکثرا چشمگیر است.

مونوکروم نارنجی

نارنجی که از رنگ‌های همیشگی در پالت رنگ پاییز است،امسال بیشتر از سال های قبل استفاده خواهد شد و از ترندهای موردعلاقه فشن بلاگرهاست.

یقه اسکی و پیراهن/کت

این ترند که خاطره‌ی دهه‌های گذشته را زنده می‌کند از راه‌های جدید برای لایه لایه پوشیدن و از شیک‌ترین و مینیمال‌ترین استایل‌های پاییزی است.

کت و شلوار با کتانی

درست است که این ترند اولین باری نیست که پا به دنیای فشن میگذارد و سال هاست استفاده می‌شود و بین ترند ها جا خوش کرده است، اما این ترکیب از بهترین راه‌ها برای ایجاد پارادوکس در استایل و استایلی رسمی اما در عین حال راحت است.

بوت های وسترنی

این بوت ها که تا همین چند سال پیش در دسته بوت های از مد افتاده دوست نداشتنی قرار گرفته بودند،به یک باره مورد توجه نود درصد علاقه‌مندان به فشن قرار گرفتند! این بوت ها حسی مردانه به استایل می‌دهند که خیلی از استایلیست‌ها و بلاگرها امروزه دقیقا به دنبال همچین آیتم‌هایی هستند. با داشتن حداقل یک عدد از این مدل بوت،نه تنها می‌توان از آن‌هادر تکمیل استایل‌های پاییزی کمک گرفت، بلکه در فصل بهار نیز می‌توان با پیراهن‌های حریر بهاری استایل چشم‌گیری را ساخت.

کلاه‌های مدل برت (beret)

این مدل کلاه‌ها که قبلا از امضاهای یک استایل فرانسوی بودند حالا روز به روز جهانی تر می‌شوند و از معنی اصلی خود فاصله می‌گیرند که از بهترین اتفاقات رخ داده برای یک آیتم در دنیای فشن است، چرا که باعث شده این آیتم دیگر محدود به جغرافیای خاصی نباشد.

ترکیب صورتی/ارغوانی و قهوه ای

اگر بخواهیم رو راست باشیم،این دو رنگ کنار هم شاید حتی آخر لیست ترکیب رنگ های مورد علاقه هیچ کداممان نباشد و همیشه از آن دوریکرده ایم،اما شاید بد نباشد این پاییز به آن شانس بدهیم.

منبع:مدوپیا

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا