عمومی

روش های مبارزه و از بین بردن حشرات خانگی

حشرات خانگی

همه ما دوست داریم خانه ای بدون کوچک ترین حشره داشته باشیم و از طرفی هم نمی خواهیم از سم ها و مواد شیمیایی استفاده کنیم. برای این که هیچ آسیبی به سلامت جسم مان وارد نشود باید تا جایی که می توانیم از مواد طبیعی استفاده کنیم. در ادامه ما ساده ترین و بی ضررترین روش ها برای مبارزه با حشرات خانگی را آورده ایم.

سوسک

سوسک ها  یکی از انواع حشرات خانگی هستند که علاوه بر این که ظاهر چندش آوری دارند با خود بیماری هم می آورند. محصولات زیادی برای از بین بردن حشرات وجود دارد اما این محصولات سمی و خطرناک هستند پس بهتر است از مواد طبیعی استفاده کنید. یک عدد پیاز را خرد کنید و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید. این ترکیب را در گوشه های خانه قرار دهید. اگر هر روز این کار را انجام دهید خیلی زود متوجه می شوید که هیچ سوسکی در خانه وجود ندارد.

آفت باغچه

شته، عنکبوت و دیگر آفت ها به باغچه آسیب زیادی می رسانند و تمام زحمات شما را یکباره از بین می برند. نصف پیمانه فلفل تند و نصف پیمانه سیر یا پیاز را داخل مخلوط کن بریزید و آسیاب کنید. سپس آن را داخل ۵۰۰ میلی لیتر آب بریزید و ۲۴ ساعت در یک مکان گرم قرار دهید. سپس آن را آبکشی کنید و روی گیاهان باغچه اسپری کنید.

عنکبوت

این روش عنکبوت ها را نمی کشد بلکه آن ها را از شما دور نگه می دارد چون عنکبوت ها بوی تند را دوست ندارند. ۵ الی ۱۰ قطره روغن نعناع تند را با ۲۰۰ میلی لیتر آب و ¼ قاشق چای خوری مایع صابون ترکیب کنید و ۱ بار در هفته اسپری کنید تا زمانی که عنکبوت ها کاملا از آن منطقه دور شوند.حشرات خانگی

مورچه

مورچه ها موجودات بسیار آزاردهنده ای هستند و از هر جا دفع می شوند از جای دیگر سر در می آورند. مورچه ها از بوی دارچین متنفر هستند. در قسمت هایی که مورچه زیاد جمع می شود مقداری پودر دارچین بریزید.حشرات خانگی

منبع : bedunim.ir

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا