عمومی

قابلیت های جدیدی که به موتور جستجوگر گوگل اضافه می شود

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین و بروزترین موتورهای جستجوگر در فضای مجازی، موتور جستجوگر گوگل می باشد و بسیاری از افراد برای یافتن مقاصد و تصورات خود از این موتور جستجوگر استفاده می نمایند.

موتور جستجوگر گوگل

کمپانی گوگل به مناسبت ۲۰ ساله شدن موتور جستجوگر خود، در روز دوشنبه، ویژگی های جدیدی را برای آن معرفی نمود. هدف از این قابلیت ها کمک به تمامی کاربران برای جستجو با تعداد واژگان بالا نظیر برنامه‌ ریزی‌ های مسافرتی، نکات مفید سلامت و بهداشت و بررسی شرایط شغلی می باشد. تمامی این جستجو‌ها اساسا با یک دفعه جستجو کردن به نتایج کاربردی منجر نمی گردد و کمپانی گوگل به دنبال بهبود آن می باشد.

موتور جستجوگر گوگل

قابلیت دیگری که به این موتور جستجوگر اضافه شده است، قابلیت Activity Cards می باشد. در صورتی که شما جستجو‌های زیادی در خصوص موضوعی خاص انجام بدهید، کارت‌ های فعالیت در جستجوهای جدیدتان مفید خواهند بود. به عنوان مثال، در صورتی که شما در حال برنامه‌ ریزی برای یک سفر هستید، کارت فعالیت، جستجوهای قبلی و جستجوها و پیشنهادهای مربوط به این موضوع را برای شما به نمایش می گذارد. ویژگی دیگری به نام Collections به شما این امکان را می‌ دهد که جستجوهای اخیر خودتان را ذخیره نمایید.

همچنین کمپانی گوگل، ابزاری به منظور نمایش خبرها با نام Discover را به مرورگر‌های موبایلی خود اضافه خواهد کرد و خبرهایی که مورد علاقه‌ ی شما می باشد را فقط با تحلیل رفتارهایتان در اینترنت و بدون احتیاج به جستجوی خاصی به نمایش می گذارد. کمپانی گوگل علاوه بر تمامی این قابلیت های جدید، موتور جستجوی تصویری خود را با الگوریتم‌ها و طراحی جدیدی ارائه خواهد کرد. این کمپانی، همچنین ابزار Google Lens را به Google Images اضافه خواهد کرد تا کاربران به توانند با راحتی بیشتری اطلاعات مورد نیاز درخصوص اشیا موجود در تصاویر نظیر اطلاعات خرید، قابلیت های محصول و … را به دست آورند.

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا