عمومی

لیلا حاتمی در لیست زیباترین زنان خاورمیانه

هنرپیشه ایرانی در لیست زیباترین زنان خاورمیانه

سایت نام آشنای “واندر لیست” (wunderlist) فهرستی از زیباترین زنان خاورمیانه  را منتشر کرده است. با توجه به اینکه برخی از زیباترین زنان جهان در خاورمیانه زندگی می کنند، وجود چنین لیستی یکی از ملزومات مجله ها و رسانه های مد بنظر می رسد. این لیست بر اساس میزان محبوبیت این چهره ها و نظر کارشناسان و منتقدان مختلف تنظیم شده است. نکته جالب توجه در این لیست حضور هنرپیشه محبوب ایرانی، لیلا حاتمی است. در ادامه نگاهی به این لیست می اندازیم.

۱- رانیا عبدالله (ملکه رانیا)

همسر ملک عبدالله دوم و ملکه اردن در این لیست به عنوان زیباترین زن خاورمیانه برگزیده شده است. این ملکه ۴۶ ساله علاوه بر زیبایی اش به فعالیت های انسان دوستانه اش نیز شهرت دارد. او همچنین حضوری پر رنگ در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام و توییتر دارد. رانیا عبدالله بیش از ۴ میلیون فالوئر در توییتر دارد.

۲- صوفیا المریخ

صوفیا یکی از هنرمندان مطرح عرصه موسیقی پاپ در کشور مراکش است. او طی سالیان گذشته به یکی از پرطرفدارترین چهره های خاورمیانه بدل شده است و صفحات او در شبکه های اجتماعی جزء پربازدیدترین صفحات چهره های خاورمیانه بشمار می آید.

۳- مونا ابو حمزه

مونا یکی از محبوبترین چهره های تلویزیونی لبنان است که اخیرا به یکی از چهره های جهانی تبدیل شده است. استعداد ویژه او در اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در کنار چهره زیبایی او محبوبیتی بی نظیر نه فقط در خاورمیانه که در جهان برایش به همراه آورده است.

۴- لیلا حاتمی

این هنرپیشه زیبای ایرانی از زمان حضور موفق در فیلم “جدایی نادر از سیمین” در جشنواره های معتبر جهانی مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر ۴۴ ساله بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه جای گرفته است.

۵- سیرین عبدالنور


بازیگر و خواننده لبنانی سیرین عبدالنور در جایگاه پنجم این لیست جای گرفته است. او به دلیل آلبوم های موسیقی اش در دنیای عرب بسیار پرطرفدار است. سیرین علاوه بر استعدادش در زمینه موسیقی و بازیگری به چهره زیبایش نیز شهرت دارد.

۶- لامیتا فرنجیه

این بازیگر و مدل لبنانی یکی از محبوبترین چهره های آسیایی در شبکه های اجتماعی است که پس از حضور موفق در مسابقات انتخاب دختر شایسته لبنان در سال ۲۰۰۴ رفته رفته به چهره ای شناخته شده بدل شد.

۷- می حريری

می حریری خواننده و بازیگر لبنانی تبار دیگر چهره این لیست است. او که همسر سابق خواننده مشهور، ملحم برکات است با پخش اولین موزیک ویدئواش به سرعت مورد توجه قرار گرفت. او از جمله چهره هایی که توانست موفقیتی زودهنگام را تجربه کند.

۸- دنيا سمير غانم

این خواننده و بازیگر مصری بواسطه حضور موفق خود در بسیاری از فیلم ها و حضور در برنامه ایکس فاکتور عرب در سال ۲۰۱۵ تبدیل به یکی از چهره های مشهور خاورمیانه شد.

۹- هیفا وهبی

این خواننده، مدل و بازیگر لبنانی با حضور در مسابقات انتخاب دختر شایسته لبنان شناخته شد. هیفا یکی از موفق ترین خوانندگان آسیایی است. این خواننده زیبای ۴۴ ساله جزء لیست ۵۰ نفره زیباترین زنان جهان مجله پیپل قرار گرفته است.

۱۰- گابریل بو راشد

این بازیگر و مدل لبنانی در سال ۲۰۰۵ به عنوان دختر شایسته لبنان انتخاب شد. چهره این بازیگر شییه عروسک های باربی است و همین مسئله شهرتی فزاینده را برای او به همراه آورده است. اما این چهره محبوب تنها به حفظ ظاهر زیبای خود بسنده نکرده است؛ گابریل به چهار زبان زنده جهان مسلط است.

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا