عمومی

ساختمان سناتور لوکس ترین ساختمان ایران

آشنایی با ساختمان سناتور یکی از لوکس ترین ساختمانهای ایران

بعد از ساختمانهای لوکس کامرانیه و الهیه این بار در اقدسیه صاحبقرانیه ساختمانی ساخته شده به نام ساختمان سناتور که گوی رقابت را از بقیه ربوده.

ساختمان سناتور:

وقتی از خیابان س‍‍‍پند واقع در اقدسیه به سمت شمال طی مسیر می کنیم بعد از چهار راه منجیل ابتدای کوچه پنجم غربی ساختمانی را خواهیم دید که بی اغرارق جزو بی نظیرترین ساختمانهای دنیاست .

این ساختمان ۱۱ طبقه ٫دارای۱۰ واحد ۳۹۰ متری و یک واحد ۲۰۰۰ متری در پنتاس میباشد. سازه مقاوم در برابر زلزله ٫ارتفاع بلند سقفها ٫سنگهای اسپانیایی٫آسانسورهای خاص٫شیر آلات وکابینت دستشویی رو کش طلا و کاشیهای روکش طلا٫صدفهای طبیعی کارشده در سرویسها٫توالتهای هوشمند٫وانهای سلطنتی٫تلویزیون ضد آب در سرویسها٫سیستم کنترل هوشمند خاص ٫تاسیسات شوفاژ خانه مجزا برای هر واحد٫سالن سینما در هر واحد٫کاغذ دیواری های مزین به نگینهای سوواروسکی ٫مجسمه های برنز ٫سالن ورزشی و استخر و سونای بی نظیر٫کارواش ٫لابی مجلل از جمله مواردی هستند که این ساختمان را متمایز مینماید. ساختمان سناتور

واحد پنتاس ساختمان سناتور با امکانات ویژه مانند استخر داخل واحد ٫زمین بازی و روف گاردن همراه با آبشار و دفتر کار مجزا ٫ایجاد گشته .هر چند لزوم ساخت یک چونین ساختمانهای لوکس جای تامل دارد اما بایستی به سلیقه و هنر معماران ایرانی احسنت گفت ساختمان سناتور

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

‫2 دیدگاه ها

    1. درود بر شما
      از بذل توجه شما ممنونم
      همانطور که در گزارش بیان شدهاین ساختمان وجودددارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا