عمومی

خودکشی مرد جنایتکارپس از قتل دوقلوهایش

جزئیات جنایت هولناک در خیابان دامپزشکی/ خودکشی پس از قتل دوقلوهاخودکشی مرد جنایتکارپس از قتل دوقلوهایش
پرونده مرد جنایتکار که پس از قتل هولناک دوقلوهایش، خود را حلق آویز کرده بود برای رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غروب ۲۳ دی ماه امسال زنی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد همسر سابقم به همراه دو پسر ۴ ساله ام در خانه حضور دارند اما هر چه در می زنم کسی در را باز نمی کند به همین خاطر احتمال می دهم اتفاقی ناگوار برای آنها رخ داده باشد.

در ادامه تیمی از ماموران خود را به خانه مورد نظر در خیابان دامپزشکی رسانده و پس از بازکردن در خانه با دستور قضایی، با صحنه ای هولناک روبرو شدند.

پدر ۳۴ ساله خانواده به نام محمدرضا خود را از چارچوب در حلق آویز کرده بود. آثار بریدگی بر روی گردن مرد جوان نشان می داد قبل از خفگی، ضربات چاقو به گردن وی اصابت کرده است.

در ادامه ماموران برای پیدا کردن دوقلوهای چهار ساله به نام های پویا و پارسا به جستجوی خانه پرداخته و پس از بازکردن درب حمام با جسد آنها در کنار یک تشت آب روبرو شدند.

بررسی های اولیه نشان می داد دو کودک خردسال در داخل این تشت آب به طرز هولناکی خفه شده بودند.

تیم جنایی با حضور قاضی جمشیدی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کرده و در بازرسی خانه یک نامه پیدا کردند که محمد رضا در آن مدعی شده بود برای انتقام از همسر سابقش دو کودک خود را خفه کرده است.

ماموران سپس از مادر دو کودک تحقیق کردند که زن جوان در حالی که به شدت گریه می کرد گفت من و محمدرضا از چندی قبل با هم اختلاف پیدا کرده و هر روز این اختلاف شدیدتر می شد. امروز با مراجعه به دادگاه به صورت توافقی از هم جدا شدیم. به دلیل اینکه دادگاه حضانت پویا و پارسا را به من داده بود محمدرضا از من خواست اجازه دهم آنها ساعتی پیش پدرشان بمانند. از ظهر تا غروب چند بار با همسر سابقم تماس گرفتم تا به دنبال بچه ها بروم اما او هر بار به بهانه ای از من می خواست اجازه دهم پویا و پارسا بیشتر نزد او بمانند. حوالی ساعت ۵ دیگر او به تلفن هایش پاسخگو نبود که این موضوع باعث شد به ماجرا مشکوک شده و به اینجا بیایم.

با تکمیل تحقیقات مقدماتی جسد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در این باره به خبرنگار مهر گفت: پرونده این جنایت هولناک به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شده و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا