عمومی

بنتلی بنتایگا خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند

بنتلی بنتایگا یک شاسی بلند لوکسی که ماهیگیری می کند

اگر از علاقه‌مندان به ماهیگیری هستید و قصد خرید یک بنتلی بنتایگا را دارید، و به دلیل فضای کم این خودرو برای تجهیزات مفصل ماهی‌گیری از خرید خودرو منصرف شده‌اید، دیگر نگران نباشید. بنتلی برای شما بهترین پاسخ را آماده کرده است.
این خودرو به مجموعه‌ای مجهز شده که جای مخصوصی را برای انواع قلاب‌های ماهیگیری مدرن و جدید فراهم می‌آورند.

محفظه چوبی مخصوص با پوشش داخلی چرم در این خودرو برای نگه‌داری کفش و لباس‌های خیس تعبیه شده است. بنابراین دیگر نگرانی در خصوص کثیف شدن فضای داخلی و محفظه بار خودرو ۱۶۰ هزار پوندی و لوکس شاسی بلند خود ندارید. از سوی دیگر تجهیزات و خودروی محبوبتان بوی نامطلوب ماهی نخواهند گرفت. یک دستگاه رطوبت گیر نیز در این خودرو اثرات رطوبت و خیسی را حذف می‌کند.

تجهیزات ماهی‌گیری مانند قلاب‌ها، طعمه‌ها، سیم یدک و قلاف چوب ماهیگیری در ظرف‌ها و جایگاه وِیژه خود قرار خواهند گرفت. در این محفظه جایی برای قرار گرفتن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های یک روز تفریحی وجود دارد که با درجه حرارتی مناسب از تخریب مواد غذایی جلوگیری به عمل می‌آورد.

چرم و چوب که از مشخصه‌های اصلی بنتلی بنتایگا هستند در کنار ظرافت و زیبایی طراحی حکایت از ثروت و اصالت این شاسی بلند بنتلی دارند.

این مجموعه سیار بوده و می‌توان آن را در موقعیت‌های دیگر از فضای بار حذف کرد.

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا