عمومی

افزایش میل جنسی با استفاده از بوهای خوش طبیعی

 روش های طبیعی افزایش میل جنسی !!!!

اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با روش های طبیعی میل جنسی تان را چند برابر کنید.

استفاده از  بوی خوش در رابطه جنسی

یکی از بهترین روشهای طبیعی برای افزایش میل جنسی استفاده از عطر و بوهای خوش طبیعی در رابطه جنسی است.مطالعات نشان داده اند که عطر ها و ادکلن ها ، تقریبا هیچ تاثیری بر جذابیت جنسی ندارند. درحقیقت، برای خانم ها، ادکلن های مردانه ممکن است حتی تاحدودی تاثیر منفی بر تحریک جنسی بگذارد. دکتر آلن هیرش از موسسه تحقیقات و درمان بو و مزه ی شیکاگو میگوید: “به نظر میرسد که بوی خوش غذاها بیشترین واکنش های جنسی را بیرون میکشد. از شر ادکلن ها خلاص شوید و مقدار زیادی شیرینی و آبنبات خوب تهیه کنید”.
هیرش و دیگر دانشمندان مطالعات زیادی انجام داده اند و همگی به این نتیجه رسیده اند که بوهای طبیعی مانند وانیل، دارچین، شیرین بیان و ریحان که به آسانی قابل دسترسی هستند ،برای تقویت میل جنسی بسیار بهتر از عطرها و ادکلنها ی گران قیمت عمل میکنند.بنابراین به جای خرید ادکلن های گران قیمت برای برانگیختن شور جنسی محبوبتان ،از بوهای طبیعی ارزان قیمت که تاثیر مثبت آنها بر جذابیت جنسی ثابت شده است،استفاده کنید .

بهترین عطر و بوهای طبیعی برای افزایش میل جنسی کدامند ؟

۱-وانیل و دارچین

برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک می کند. در سال ۱۸۹۸، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره وانیل را برای “تحریک میل جنسی مرد” توصیه نمود.تاثیرات مثبت وانیل به طور ویژه ای در میان مردان مسن تر قوی می باشد.
وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش می شود. بر طبق گفته دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد می کند. از همه موادی که جزء مواد معطر دسته بندی می شوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر می باشد”.
دارچین یکی از خوشایندترین رایحه ها بر روی زمین می باشد. در یک مطالعه، بوی گلوله های دارچینی باعث افزایش جریان خون در آلت جنسی مذکر بیش از هر رایحه ی دیگری می شود. یک قطره کوچک از روغن دارچین را قبل از رابطه جنسی بر روی آلت جنسی (زنانه) بمالید و تاثیر آن را ببینید.

۲- شیرین بیان سیاه 

شاید بیش از هر بو و رایحه دیگری، شیرین بیان به شدت بر پیش برد رابطه جنسی فرد مونث تاثیر می گذارد. در مطالعات دکتر آلن هیرش، قویترین ترکیبات رایحه ای برای زنان شیرین بیان و خیار بعلاوه مقدار بسیار زیادی از شیرینی های سنتی می باشد. ترکیبی از پیراشکی و شیرین بیان می تواند تحریک جنسی مردان و زنان را افزایش دهد. شیرین بیان ترکیب شده با بوی میوه کولا معجزه می کند !

۳-مرکبات و مغز بادام

یک مطالعه نشان داد که اگر خانمها بویی مانند گریپ فروت صورتی بدهند، مردها بطور خودکار فکر میکنند که شما جوانتر از آنچه به نظر میآید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتغال ۲۰ درصد از مردان را تحریک نمود.
آهای آقایان ٬ زنان عاشق بوی مغز بادام هستند. این بسیار بسیار بیشتر بر زنان نسبت به مردان تاثیر میگذارد. اگر می خواهید زنی را از آن خود نمایید، او را مغز بادام باران نمایید !

۴-زنبق الواری

در یک مطالعه، این بوی شیرین، کمیاب و حساس باعث روشن شدن حس جنسی ۱۱ درصد مردانی شد که در معرض آن قرار گرفتند. دیگر گل ها که مشهور به داشتن تاثیر مواد تقویت غرایز جنسی هستند شامل گل بنفشه، ارکیده و شمعدانی می باشند.

۵-چوب صندل سفید

زمانیکه به عنوان روغن ماساژ استفاده می شود، این ماده خوشبوی چوبی روشن قسمتی از آداب مسائل جنسی اقوام تانتریک برای هزاران سال بوده است. چوب صندل سفید گفته می شود که نیروی دوم از هفت نیروی روانی (در یوگا) را شروع می کند و واکنش جنسی یک فرد را بالا می برد. گفته میشود که وجود چوب صندل سفید در اتاق خواب باعث القای ارگاسم های قویتر می شود.

۶- عطر سنبل

گفته می شود که زنان زیادی در تاریخ بوده اند که از بوی عطر سنبل برای تحریک نمودن مردان خود استفاده می نمودند. گفته می شود که عطر سنبل سبب آرامش مردان و احساس جذاب بودن و نوازش شدن را به آنها می دهد.

۷-گل یاس (یاسمن) و گل سرخ یا رز

دکتر کاریگ وارن ادعا می کند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی می باشد. از این گل برای خواص رنگارنگی آن در کشورهای آسیایی استفاده شده است که به عهد باستان باز می گردد.
زنان عاشق بوی گل سرخ یا رز هستند. برای بالابردن میل جنسی آن ها، گفته می شود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست،پشت گوش و میان ریش های خود می مالند.

۸- ریحان و نعناع

در ایتالیا، زنان جوان روغن ریحان به خود میمالند تا مردان خواهان خود را تحریک نمایند. گفته می شود این بوی ادویه ای حساس ٬ به طور ویژه ای بر باز سازی بخش جنسی زندگی که ضعیف شده است ٬ تاثیر می گذارد.
بیش از هر بوی دیگری، گفته می شود که نعناع افزایش دهنده امکان ارگاسم چندگانه در زنان می شود.

۹-فلفل سیاه و زنجبیل

ادویه جات تند مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز و سیر میتوانند باعث تحریک جنسی و افزایش ضربان قلب شوند. برای قرن ها، فرهنگ های شرقی جلب ویژگی های فلفل سیاه برای خواص ایجاد کننده ی شهوت آن شده اند.
اگر شما می خواهید توانایی جنسی خود را بالا ببرید پس کاری را بکنید که افراد رم باستان انجام میدادند… مقدار بسیار زیادی زنجبیل تند و شیرین بخورید.

 عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا