عمومی

آدم ربای زن نما عاقبت دستگیر شد

دستگیری کلاهبردار و آدم ربای زن نما

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری آدم ربای زن نما که دختر بچه ای هشت ساله را ربوده بود و با تقلید صدا اقدام به سرقت کارت شارژ می کرد، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ یدا… حسن پور افزود: چندی پیش ماموران پلیس کرمان گزارشی مبنی بر فقدان یک دختر بچه هشت ساله دریافت کردند.وی گفت: پس از بررسی های فنی و اقدامات پلیسی سرانجام سرنخ هایی از انتقال این دختر بچه به شهرستان های شرقی استان به دست آمد.وی بیان کرد: از این رو با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در تشریح شگرد کلاهبردار و آدم ربای زن نما اظهار کرد: این فرد با آرایشی زنانه، ضمن پوشیدن چادر در یکی از معابر حاشیه ای شهر کرمان در مواجه با فردی خود را زنی تهیدست معرفی می کند و به خانه وی می رود.

وی گفت: این فرد پس از دو روز اقامت در منزل فرد مذکور سرانجام دختر بچه فامیل این خانواده را که با آنان زندگی می کرده با خود به بیرون می برد و به سمت شهرستان های شرقی استان متواری می شود.سرهنگ حسن پور با بیان این که متهم بی سواد و دارای اختلالات روانی است افزود: این مرد زن نما در اظهارات خود به سرقت چندین فقره کارت شارژ از طریق اغفال آقایان به وسیله تلفن همراه نیز اعتراف کرده است.

وی گفت: این فرد که ذاتا صدای نازکی دارد با اندکی تقلید صدا سوژه های خود را به دام می انداخته و در ربایش دختر بچه نیز انگیزه خود را فرار از تنهایی عنوان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شهروندان خواست بی جهت به افراد غریبه اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت های ۱۱۰، پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

 

عضویت در خبرنامه پاسینیک

کانال تلگرام پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا