عمومی

نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶

نوآوری‌های خودرو در نمایشگاه  خودرو دیترویت ۲۰۱۶

 

امسال نیز طبق روال سالهای گذشته نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ در آمریکای شمالی در “دیترویت” برگزار شده است و خودروسازان سراسر دنیا به این مکان قدم گذاشته اند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

غولهای دنیای اتومبیل از جمله مرسدس بنز با شرکت در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکا که روز دوشنبه آغاز به کار کرد، آخرین مدلها و نوآوریهای خود را به نمایش گذاشته اند. مرسدس بنز با پرده برداری از مدل جدید کلاس “E” خود نوآوریها و تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن ‌را به رخ رقبای خود کشیده است. دیگر برندها و خودروسازان شرکت کننده در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ شورلت، لکسوس، نیسان، هیوندای، هوندا، فولکس واگن، پورشه، فورد، ولوو، بیوک، کرایسلر، فیسکر و BMW می باشند.

غایبان بزرگ این نمایشگاه بین المللی، که تا ۲۴ ژانویه به کار خود ادامه خواهد داد شرکتهای خودروسازی چون فراری و یا خودروهای کادیلاکِ جنرال موتورز هستند. باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز از نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت بازدید خواهد کرد. در زیر مروری خواهیم داشت بر نمونه های کوچکی از خودروهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه …

 

برای تماشای تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

 

عضویت در خبرنامه پاسینیک
کانال تلگرام پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا