عمومی

مرد تبهکار در پوشش پزشک از قربانیان خود سرقت می کرد

به گزارش گروه حوادث زدفان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مرد تبهکار که در پوشش پزشک قربانیان خود را بی‌هوش و از آنها سرقت می کرد، در تازه ترین اعترافات خود به تجاوز به عنف نسبت به ۱۱ نفر از طعمه های خود اعتراف کرد.مرد تبهکار  در پوشش پزشک از  قربانیان خود سرقت می کرد

 چندی قبل ماموران پلیس آگاهی در جریان اقدامات مجرمانه یک پزشک قلابی از تهران قرار گرفتند.بررسی شکایت ها نشان می داد متهم که مرد میانسالی است با پرسه زدن در اطراف خیابان ناصرخسرو و بانک شهر طعمه های خود را از میان بیماران شناسایی کرده و به بهانه درمان به آنها قرص خواب‌آور می داد.تبهکار میانسال که خود را دکتر داروساز، صاحب داروخانه و یا استاد دانشگاه معرفی می کرد پس از بی‌هوش کردن طعمه های خود از آنها پول، طلا و تلفن همراه سرقت می کرد.

وی همچنین به طعمه های خود پیشنهاد می داد که می تواند برایشان در داروخانه کار پیدا کند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده دکتر قلابی اظهار داشت: متهم با پوشیدن کت و شلوار و کیف مهندسی در خیابان پرسه می زد و با چرب زبانی طعمه های خود را فریب می داد. تاکنون ۳۱ نفر از سراسر کشور علیه متهم شکایت کرده اند.

وی افزود: مرد تبهکار در برخی موارد بعد از بیهوش کردن قربانیان آنها را مورد تعرض قرار می داد.

وی حتی تعدادی از قربانیان خود را در ساعات اولیه شب به پارک ساعی کشانده و پس از بیهوشی آنها را در داخل پارک مورد آزاد و اذیت قرار داده بود. در برخی موارد نیز به خانه مالباختگان رفته و در آنجا آنها را مورد تعرض قرار می داد.

وی ادامه داد: متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری مرتبط است که در یکی از سرقت هایش قربانی جان خود را از دست داد. او همچنین برای اینکه بتواند طعمه هایش را فریب دهد نام برخی داروهای تخصصی را حفظ کرده بود. مرد تبهکار در یکی از سرقت هایش با فریب دختر دانشجویی خود را استاد دانشگاه معرفی کرده و او را نیز به همین شیوه بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود.

در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که بدین شیوه مورد آزار و اذیت و یا سرقت قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا