عمومی

خرید بلیط اتوبوس ارزان از علی بابا

بهترین راه خرید بلیط اتوبوس

اتوبوس‌ها راهی بزرگ برای مسافرت هستند و هزاران شهر از طریق مسیرهای اتوبوس به هم متصل می‌شوند. چه قصد سفر بهاری و نوروزی را داشته باشید و چه رفت و آمد منظم، خرید بلیط اتوبوس از علی بابا به شما در یافتن بهترین قیمت‌ها کمک می‌کند. علی بابا با بیش از 100 شرکت از جمله محبوب‌ترین خطوط اتوبوس رانی همکاری می‌کند و می‌تواند گزینه‌های خود را به همه مقاصد و همه شهرها به شما عرضه کند.

آیا مسافرت با اتوبوس در حال حاضر با وجود کرونا ویروس امن است؟

ما مسافران را در برابر مسافرت‌های غیرضروری هنگام شیوع كروناویروس به احتیاط دعوت می‌كنیم. ما می‌دانیم که همه نمی‌توانند کاملا خودداری کنند. چه برای کار باشد، چه برای مراقبت از خانواده و چه برای بازگشت به خانه، برخی از افراد به ناچار به مسافرت نیاز دارند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز نیاز به رزرو سفر دارید، می‌توانید این کار را در علی بابا ادامه دهید.

بدانید که اکثر شرکت‌های اتوبوس هنوز هم در این زمان فعالیت می‌کنند، اگرچه برخی خدمات محدودی دارند. برای مرور آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌هایی که شرکت‌ها مسیرها را کاهش داده‌اند، به هشدارهای سفر COVID-19 توجه کنید.

 

به منظور تمیز نگه داشتن وسایل نقلیه خود تا آنجا که ممکن است، شرکت‌های اتوبوسرانی (پایانه اتوبوسرانی مشهد) اقدامات احتیاطی بیشتری را برای کروناویروس انجام می‌دهند. برای جزئیات بیشتر در مورد کارهایی که شرکت‌های مختلف انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که ناوگان آنها برای سفر امن باقی مانده است، سازمان‌های مربوطه نظارت می‌کنند. همه روزه هزاران مسافر مانند شما از اتوبوس استفاده می‌کنند تا بین شهرها تردد کنند ولی در کل شیوع این ویروس سفرها را کمتر کرده است.

3 نکته درباره رزرو بلیط اتوبوس ارزان

اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه بهترین کرایه را پیدا کنید، ما شما را کمک می‌کنیم. در اینجا 5 نکته برتر برای یافتن بلیط ارزان اتوبوس آورده شده است:

 

  1. از طریق آژانس – رزرو بلیط اتوبوس گیتی پیما خود به صورت آنلاین خیلی خوب است اما اگر به آژانس دسترسی دارید می‌توانید حضوری این کار را انجام دهید. با خرید از قبل می‌توانید با شرکت اتوبوس مورد علاقه خود بهترین قیمت را برای یک صندلی به دست آورید. ما توصیه می کنیم پنج تا شش هفته قبل رزرو کنید تا کمترین قیمت بلیط اتوبوس‌ها را از کلیه شرکت‌های اصلی دریافت کنید.

 

  1. سفر در اوقات فراغت – برنامه‌ریزی برنامه سفر خود را به گونه‌ای انجام دهید که در اوقات خارج از اوج ترافیک، سفر کنید که این یک راه عالی برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل شما است. از آنجا که آخر هفته‌ها برای مسافرت با اتوبوس بسیار محبوب هستند، بلیط‌های بعد از ظهر جمعه گران‌ترین قیمت هستند. برای صرفه جویی، در نظر بگیرید عزیمت در اواسط صبح روز جمعه یا شاید در یک روز متفاوت دیگر انجام گیرد. اگر برنامه شما انعطاف‌پذیر است، بعد از رفت و آمد در صبح زود برنامه‌ریزی کنید تا اواسط هفته سفر کنید. بلیط‌های میان هفته‌ای معمولاً گزینه ارزانتری نسبت به سوار شدن در پنج‌شنبه یا جمعه است.
  2. جستجوی ایستگاه‌های اتوبوس در مجاورت – اگر در حال مسافرت به یک شهر بزرگ هستید، ایستگاه‌های مختلف یا ایستگاه‌های اتوبوس محلی دارید که می‌توانید انتخاب کنید البته منظور از ایستگاه همان ترمینال‌های بین شهری هستند. برای پیدا کردن کمترین قیمت، جستجوی بلیط اتوبوس خود را به “مکان‌های مجاور” برسانید. به عنوان مثال، اگر ورود به مشهورترین ایستگاه گران‌تر است، به دنبال یک ایستگاه اتوبوس جایگزین در نزدیکی حمل و نقل عمومی یا مسافت پیاده روی راحت از ایستگاه تاکسی باشید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس از علی بابا

  • شهر عزیمت، شهر ورود و تاریخ سفر خود را وارد کنید. روی جستجو کلیک کنید
  • برنامه‌های اتوبوس و شرکت‌ها را مقایسه کنید. برای مرتب سازی نتایج خود از فیلترها ( ارزانترین اتوبوس، سریعترین و جدیدترین) استفاده کنید.
  • سفر اتوبوس متناسب با نیازهای سفر خود را انتخاب کنید.
  • با استفاده از روش مورد نظر، هزینه خود را پرداخت کنید.
  • بلیط موبایل خود را بارگیری کنید یا بلیط کاغذی خود را چاپ کنید.

اتوبوس یک انتخاب عالی برای سفر ارزان است. به طور متوسط​​، شما می‌توانید با رزرو از قبل بهترین قیمت بلیط اتوبوس را پیدا کنید. هرچه زودتر خرید بلیط اتوبوس شرکت رویال سفر از علی بابا را انجام دهید قیمت مناسب‌تری را پیدا خواهید کرد.

 

سفر بدون دردسر

اتوبوس یکی از راحت‌ترین حالت‌های حمل و نقل برای مسافرت از شهر به شهر است، از تجربه بدون دردسر مسافرت که اتوبوس ارائه می‌دهد لذت ببرید. سادگی آن بدان معنی است که می‌توانید بهترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید و با سرعت خود سفر کنید.

 

سازگار با محیط زیست

اتوبوس‌ها کمترین میزان انتشار CO2 از هر شیوه حمل و نقل از شهر به شهر را دارند. این باعث می‌شود اتوبوس راهی بسیار پایدار برای سفر باشد! هر بار که اتوبوس را به جای پرواز می‌گیرید، سیاره را به مکانی سبزتر تبدیل می‌کنید. با خرید بلیط اتوبوس از علی بابا می‌توانید سفر خود را به راحتی انجام دهید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا