عمومی

جاذبه های گردشگری  مارماریس ، کوش آداسی و بدروم

شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری  مارماریس ، کوش آداسی و بدروم

مارماریس یک مکان توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه است  و با دلیل ثروت زیادی که این شهر دارد از فعالیت های تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی  بسیار یادی برای گردشگران برخوردار است. سفربه مارماریس مملو از ماجراجویی و سرگرمی است. با تور مارماریس همراه باشید تا سفری هیجان انگیز و پر ماجرا را تجربه کنید.

میدان 19 خرداد جوانان

در نزدیکی ایستگاه Dolmus ، میدان جوانان Marmaris 19 May یک مرکز تفریحی اجتماعی است. در این میدان در تور مارمایرس ، فواره های رقصنده ، مجموعه ای از رستوران ها ، فروشگاه ها ، و اجرای موسیقی زنده است. در نزدیکی این میدان بارها و رستوران هایی است که  با آغوش باز از شما استقبال می کنند.میدان 19 خرداد میدانی وسیع و دیدنی و  پر از افرادی است که قصد دارند عصرانه را در فضایی آرام صرف کنند.

حمام ترکی

شما نمی توانید ترکیه را بدون تجربه حمام ترکی ترک کنید! به شما پیشنهاد می کنیم حتما یکبار حمام ترکی را امتحان کنید. بدون شک شما آن را دوست خواهید داشت و می خواهید دوباره و دوباره به آنجا بروید.  به گفته ی گردشگران حمام ترکی اعتیاد آور است. هر بار کاملاً احساس آرامش و پاکیزگی خواهید کرد. همچنین یک روش عالی برای طولانی تر کردن دوره ی برنزه شما است. حمام ترکی در هتل آرموتالان ساعت 9: 0 صبح و هر 2 ساعت  یکبار شروع می شود. در این حمام های ویژه شما باید هزینه صابون، حوله، فلیپس ، سونا ، شستشو ، ماساژ فوم ، و  ماساژ روغن را بپردازید حمام ها در تمام طول روز باز هستند تا بتوانید در هر ساعت از روز بروید. شما به یک اتاق سنگ مرمری با بخار ، گرم و مرطوب می روید. اینجاست که استراحت می کنید ، از بخار لذت می برید. نور نرم و آرامش بخش از سوراخ های شیشه ای کوچک سقف پخش می شود.

در مرکز حمام (حمام ترکی) یک سکوی سنگ مرمر بلند “gobektasi” (سنگ ناف) قرار دارد. این یک سکوی گرم برای استراحت ، نشستن ، دراز کشیدن ، عرق کردن ، و گرفتن ماساژ اسکراب و صابون است. برای از بین بردن لایه هایی از پوست مرده ، یک مالش سریع بدن  حتما انجام می شود.

سرانجام دوش می گیرید. یک حوله پنبه ضخیم به شما داده می شود تا خود را بپوشانید و در یک اتاق خنک برای استراحت می روید. به شما نوشیدنی های مورد نظر شما در اینجا پیشنهاد می شود.اگر دوست دارید این تجربه را ادامه دهید ، می توانید با روغنهای آروماتراپی به یک ماساژ کامل بدن بروید.

بازدید از پاموکاله با تور مارماریس

 بازدید از پاموکاله در تور کوش آداسی ، منطقه حفاظت شده توسط یونسکو یکی از کارهایی است که نباید از دست بدهید. پاموکاله ویرانه های رومی در نزدیکی شهر آبگرم Hierapolis ترکیه است. پاموکاله ترکیبی از طبیعت با زیباترین چشم انداز و منطقه ای که با تماشای آن حیرت زده خواهید شد.

نام پاموکاله به  معنی “کاخ پنبه” است و آبشارهای کلسیت با شکوه و حوضچه های زیبا می باشد. شهر آبگرم در نزدیکی Hierapolis در اواخر قرن 2 B.C تأسیس شد و در تمام دوره های یونان و روم و بیزانس رونق گرفت ، که ویرانه های آن قابل مشاهده و بازدید است. زمان سفر به Pamukkale در استان دنیزلی حدود 4 ساعت است.

پاموکاله در واقع یک صخره تقریباً 200 متری قرار دارد و مشرف به دشت های کورکسو در جنوب غربی ترکیه است. چشمه های حرارتی با کلسیت ناشی از صخره ، مجموعه ای از آبشارها و حوضچه های سفید تراشیده را ایجاد کرده اند. تراسها ساختار نیمه دایره ای شکل دارند ، از ارتفاع کمتر از 1 متر تا بیش از 6 متر ، و شامل استخرهای پر از آب گرم 35 درجه سانتیگراد است. محیط طبیعی و طبیعت درمانی آب ، محیطی را فراهم می کند که ساخت اصلی شهر هیراپولیس رومی در این نزدیکی را به خود جلب کرده است.

مناظر و جاذبه های جزیره رودز

به گزارش سفر باتو ، رودز جزیره یونانی است و واحد پول آن یورو است. قیمت مواد غذایی و نوشیدنی می تواند به خصوص در مناطق توریستی شهرک رودز گران تر از مارماریس به نظر برسد. قیمت تاکسی ارزانتر از مارماریس است ، این تور برای کودکان مناسب است.در جزیره رودز تعداد کافی از مغازه ها ، رستوران ها و کافه ها فقط 10 تا 15 دقیقه پیاده روی از بندر فاصله دارد. مغازه های مارک های معروف مانند مارک و اسپنسر ، بوتیک های طراحی و مغازه های عجیب و غریب و مغازه های کوچکتر و فروش صنایع دستی و کالاهای چرمی را در این جزیره می توانید پیدا کنید.

شهر رودز در تو بدروم با تاریخ  و معماری گیرا غافلگیر شده است. فرهنگ و تاریخ را می توان در ساختمانهای قدیمی رودز می توان دید و  با آثار دوره های کلاسیک ، قرون وسطایی، بیزانس، عثمانی و ایتالیا متغیر است. موزه ها و بناهای تاریخی بی شماری برای بازدید از جمله موزه باستان شناسی ، مسجد سلیمان ، کاخ استادان بزرگ وجود دارد. البته شما می توانید همراه خود کتاب راهنما داشته باشید تا در شهر قدیمی و محله های قدیمی یهودیان ، محله هورا و شوالیه قدم بزنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا