عمومی

روسری های ترند پاییز 2019

روسری های ترند پاییز 2019

با شروع فصل جدید، روسری های ترند پاییز 2019 نیز در فشن شو های مختلف ارائه می شوند، در کنار شلوار جین پاره، ژاکت های بژ، چکمه های کابوی، کیف دستی های رنگارنگ، شال و روسری پاییزه امسال نیز طرح های جالبی ارائه گردیده که با هم آن ها را مرور می کنیم:

روسری ساده

استودیو Acne به تازگی روسری های پاییز – زمستان خود را در معرض نمایش قرار داد، این روسری ها اکثرا طرحی ساده دارند، البته از مارک سفید رنگی که بزرگ بر روی روسری ها قرار گرفته نباید گذشت! اقدامی که در نوع خود جالب توجه است اما بیشتر جهت معرفی شروع فعالیت این برند در زمینه طراحی شال و روسری است.

روسری پف دارروسری های ترند پاییز 2019

ژاکت های پف دار در این فصل حضور چشمگیری دارند، همین امر باعث شده شال و روسری های پف دار نیز در کنار این ژاکت ها ارائه شود، هرچند این سبک شال و روسری با هر نوع لباسی همخوانی ندارد و نیاز به دقت بیشتری در انتخاب دارد.

روسری گل دارروسری های ترند پاییز 2019

روسری های گل دار ابریشمی نیز یکی از ترند های جذاب این فصل هستند که اکثرا رنگ های شاد و زیبا دارند، این نوع روسری علاوه بر زیبایی خاص خود بسیار مقرون به صرفه است و در کنار لباس های ساده و سفید بسیار جذاب می شود.

روسری با رنگ خنثی

هر کس حداقل به یک روسری با رنگ خنثی نیاز دارد، یکی از بهترین رنگ های خنثی بدون شک رنگ بژ است که زیبایی بی نظیری دارند، اگر به رنگ بژ علاقه ندارید رنگ های خاکستری، مشکی و قهوه ای روشن نیز جز رنگ های خنثی محسوب می شوند.

روسری Kate Spade New York

این نوع روسری ترکیبی جالب از اشکال مختلف در خود جای داده، وسایل روزمره، حیوانات و … هرچند این طرح فانتزی نسبت به سایر روسری های ترند امسال از جذابیت کمتری بر خوردار است اما با این حال طرفداران خاص خود را دارد.

روسری راه راه رنگین کمان

این نوع روسری در روز های بارانی پاییز با بلوز های سفید و کرم زیبایی وصف نا پذیری به وضعیت ظاهری شما می بخشد، اگرچه این روسری بیشتر برای سنین پایین طراحی شده اما قطعا شاهد استفاده بزرگسالان نیز خواهیم بود.

روسری خز دار

روسری های خز دار علاوه بر زیبایی باعث می شود نیاز به لباس های مانند کلاه یا شال گردنی برای گرمای بیشتر نداشته باشید، امسال روسری های Irving با خز روباه و طرح سیاه و آبی طراحی شده اند و برای مهمانی های رسمی بسیار مناسبند

روسری های ابریشمی Paisley

روسری های ترند پاییز 2019این روسری های قرمز ابریشمی طرحی بسیار لوکس و جذاب دارند و بر خلاف انتظار قیمتی بسیار پایینی نسبت به سایر برند ها و روسری های ترند پاییز 2019 دارند.

روسری پلنگی

اگر احساس می کنید روسری های پلنگی از مد افتاد و بیش از حد قدیمی هستند، سخت در اشتباهید، روسری پلنگی یکی از پرطرفدار ترین ترند های امسال هست که همراه با ژاکت جین و چکمه های سیاه و سفید استفاده می شود.

روسری های حاشیه دار

روسری های حاشیه دار برای استفاده روزانه بی نظیرند! به لطف رنگ های خاکستری و سفید این نوع روسری ها یکی از بهترین انتخاب ها برای پاییز امسال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا