عمومی

ده نکته برای تمیز کرده وسایل با سرکه

امروز در پاسینیک قصد داریم ده نکته برای تمیز کرده وسایل با سرکه با شما به اشتراک بگذاریم، اگر روی تمیز کردن وسایل خود حساسیت دارید حتما این آموزش را بخوانید.

استقاده از مواد طبیعی برای تمیز کردن لوازم و وسایل خانه بسیار بهتر مواد شیمایی است، هرچند اکثر محلول های تمیز کننده استاندارد های لازم را گذارنده و ضرری ندارند اما با این حال احتیاط و استفاده از مواد تمیز کننده طبیعی مانند سرکه بسیار بهتر است، خصوصا برای افرادی که حساسیت بیشتری رو تمیزی وسایل خود دارند.

سرکه یکی از بهترین تمیز کننده های خانگی است که علاوه بر خاصیت خارق العاده تمیز کنندگی، تمام وسایل شما را ضد عفونی نیز می کند و از شر میکروب ها و باکتری ها راحت می شوید. در ادامه با ده نکته برای تمیز کرده وسایل با سرکه آشنا شوید.تمیز کرده وسایل با سرکه

ده نکته برای تمیز کرده وسایل با سرکه

1.برای تمیز کردن ظروف و قابلمه های سوخته، از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید.

2.با کمک سرکه و آب، کف آشپزخانه و پذیرایی خود را تمیز و ضد عفونی کنید، باور نمی کنید تا چه حد تمیز می شود! اگر به عطر و بوی سرکه را دوست ندارید، چند قطره روغن های خوشبو کننده به محلولتان اضافه کنید.

3.اسپری تمیز کننده خود را داشته باشید: با کمک سه لیوان آب، 1/2 لیوان سرکه سفید و 2 قاشق غذا خوری جوش شیرین و ریختن این محلول در بطری های اسپری(یا جای خالی شیشه پاک کن) به جای محلول های شیمیایی از آن استفاده کنید.

در اینجا بخوانید: نحوه تمیز کردن لپ تاپ به صورت صحیح

4.برای از بین بردن بوی بد ظروف تنها کافیست مقداری سرکه در محلول شوینده خود( برای شستشو با دست)  بریزید، تا از شر بوی بد ظروف خلاص شوید.

5.برای تمیز تر شدن ظروف خود هنگام شتسشو با ماشین ظرف شویی، یک فنجان سرکه در ماشین ظرف شویی خود قرار دهید تا ظروفی براق و تمیز داشته باشید.

6.جهت تمیز کردن ظروف مسی و برنجی از محلول سرکه و نمک استفاده کنید.

8.برای خلاص شدن از شر مگس ها اطراف میوه، کافیست یک فنجان سرکه در کنار آن ها قرار دهید، مگس های به بوی آن جذب شده و در مایع غرق می شودند!

9.اسپری شیشه پاک کن تهیه کنید! کافیست یک لیوان سرکه، یک لیوان آب و سه قطره مایع ظرف شویی را با هم ترکیب کنید، شیشه ها و آینه های خود را با این محلول جادویی تمیز کنید.

10.برای ضد عفونی کردن دستگیره های در و کابینت ها، مقداری سرکه خالص روی آن ها بپاشید و با یک دستمال آن را خشک کنید.

روش های دیگری برای استفاده از سرکه  جهت تمیز کردن وسایل وجود دارد که با جستجو در آینده با شما به اشتراک می گذاریم، تمامی این نکات آزمایش شده اند و از کاربرد آن ها اطمینان حاصل کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا