عمومی

مجسمه های جالب و رنگارنگ در خیابان + تصاویر

مجسمه های هندسی جالب رنگارنگ در خیابان های بوستون

بوستون یکی از شهرهای بزرگ و پایتخت ایالت متحده ماساچوست آمریکا با جمعیت تقریبی 667137 نفر می باشد که به علت قدیمی بودن این شهر در آمریکا، اولین مترو و مدرسه آمریکا در این شهر قدیمی احداث شده اند و امروزه می توان میزان اهمیت این شهر را برای دولت آمریکا بدانیم چرا که دانشگاه های بزرگی از جمله هاروارد در این شهر جای گرفته اند و این تنها یکی از نقاط مثبت این شهر بزرگ می باشد.مجسمه های جالب

با این وجود اخیرا یکی از هنرمندان اسپانیایی در طی اقدامی عجیب و باورنکردنی 7 مجسمه هندسی رنگارنگ در خیابان های بوستون قرار داد که با واکنش های متعددی روبرو گشت.

نام این هنرمند اسپانیایی ” اوکودا سان میگوئل ” است و همان گونه که در بالا گفته شد، نام این مجسمه ها، به نام ” هوا، دریا، زمین ” است که امروزه مورد جلب توجه ساکنین این منطقه شده است.

این مجسمه های هندسی زیبا و رنگارنگ از 8 تا 12 فوت (2.4 تا 3.65 متر) ارتفاع دارند که بیشتر از حیواناتی همانند گوزن، پنگوئن، سنجاب و… استفاده کرده بود که قطعا جذابیت های خاصی نیز دارند و از سویی دیگر این مجسمه ها می توانند نماد انرژی مثبتی باشند که روحیه ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

حتی این مجسمه ها بقدری پر انرژی هستند که هر شخصی با دیدن آنها می تواند منتقل شدن میزان زیادی انرژی مثبت را به خودش احساس کند.

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا