عمومی

ست لباس مادر و دختر

اغلب خانم ها به لباس بیرون از خانه و مهمانی حسابی اهمیت می دهند، اما در خانه، گاهی یادشان می رود که لباس خوب، هم برای روحیه خودشان خوب است و هم، روی روحیه بقیه اعضای خانواده اثر می گذارد.
به خصوص اگر دختر دارید، می توانید با دخترتان لباس ست کنید و با این کار ساده، به او احساس پیوند با مادرش را هدیه بدهید. بقیه اعضای خانواده و به خصوص پدر خانواده هم از دیدن این هماهنگی لذت خواهند برد و خلاصه، یک تیر است و چند نشان.
راهنمای ست کردن لباس مادر و دختر, ایده هایی برای ست کردن لباس مادر و دختر
می توانید با دخترتان لباس ست کنید
برای این که بتوانید ست مادر و دختری خوب و قابل قبول و حتی چشمگیری بپوشید، قرار نیست نه دخترتان مثل بزرگترها لباس بپوشد و نه شما زیادی کودکانه. کافی است طرح و رنگ های هماهنگ را با چاشنی خلاقیت خودتان بیامیزید. البته راحتی لباس خانه را هم فراموش نکنید.

پیراهن های رنگارنگ

پیراهن های رنگارنگ و راحت، به خصوص برای نیمه اول سال عالی هستند. اگر مثل هم پیدا نکردید، به پارچه های خوش آب و رنگ رجوع کنید. دوختن پیراهن های راحتی خانه خیلی ساده است.
ست پوشیدن مادر و دختر,طرز ست پوشیدن مادر و دختر
اگر ست مورد علاقه تان را پیدا نکردید با پارچه های زیبا آن را بدوزید
اگر نگران جمع و جور کردن پیراهن بلند هستید، یا دخترتان خیلی با لباس های بلند راحت نیست و مثلا برای جمع و جور کردنش مشکل دارد، می توانید پیراهن را کوتاهتر بگیرید و با یک لگ نخی راحت آن را بپوشید. لگ ها معمولا در سایزهای مختلف با طرح مشابه پیدا می شوند. کافی است با رنگ های پیراهنتان هماهنگ باشند.
ست کردن لباس مادر و دختر, شیک ترین ست های مادر و دختر
اگر دخترتان خیلی با لباس های بلند راحت نیست مدل های کوتاه را انتخاب کنید
یک جایگزین خیلی خوب برای پیراهن، تونیک ها هستند که هم بلند و گشاد و راحتند و هم، تنوع بالایی دارند و می توانید از رنگ های مختلف ست هم پیدا کنید.

تیشرت ساده و شلوارک های رنگی

یک گزینه خیلی شیک برای ست کردن لباس خانه، استفاده از تیشرت های ساده با شلوارک‌های رنگی است. تیشرت‌های سفید خیلی گزینه های خوبی برای ست کردن هستند.
طرح تیشرت با طرح شلوار یا شلوارک
شاید خیلی وقت ها بتوانید تیشرت هایی پیدا کنید که سایز خودتان و دخترتان موجود باشد، اما شلوار یا شلوارک نداشته باشد. خودتان خلاقیت به خرج بدهید و برایش شلوارک مناسبی انتخاب کنید. به رنگ ها و طرح دقت کنید. خودتان تجسم کنید که کار هم هماهنگی خواهند داشت یا به قولی، هر کدام ساز خودش را خواهد زد؟ اگر هماهنگ و چشم نواز هستند یعنی با هم ست شده اند.
ست های جدید مادر و دختر,مدل های ست مادر و دختر
می توانید تیشرت و شلوارهای رنگی زیبا ست کنید
جرات داشته باشید
برای انتخاب لباس خانه، قدری باید جرات به خرج بدهید. از انتخاب رنگ های هیجان انگیز نترسید. هر چه رنگ های شادتر و طرح های بامزه تری انتخاب کنید، روی روحیه خودتان و بقیه موثرتر است. تازه، مجال خوبی است که به بهانه ست کردن با دخترکتان، طرح هایی که در فرصت های دیگر به تنهایی نمی پوشید را بر تن کنید و لذت ببرید. بالاخره مادر شدن این لذت ها را هم دارد!

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا