عمومی

هشت مدل جین جدید برای پاییز 2018

به طور کل شما تقریبا تمام طول سال را می توانید لباس جین بپوشید، اما در فصل پاییز لباس های جین زیبایی خاص خود را دارند در این مقاله ما به شما خواهیم گفت در پاییز امسال برای هرچه خوشتیپ بودن چه مدل جین هایی را امتحان کنید.

مدل جینفاق بلند مام استایل

ما هرگز فکر نمی کردیم که بازگشت شلوار مام استایل را دوباره شاهد باشیم اما اکنون نمی توانیم کمدمان را بدون آنها تصور کنیم. فصل پاییز فصل آسودگیست. پس این شلوار های آزاد و فاق بلند و روشن را از یاد نبرید.

بوت کات برش خورده

شلوارهای بوت کات برای هر نوع اندامی مناسب است فقط فرق نسخه 2018 با نسخه های قدیمی این است که این مدل کمی کوتاه تر است. این مدل جین را می توانید با چکمه های کوتاه بپوشید تا کفش هایتان هم اجازه خودنمایی و جلوه داشته باشند.

مدل جینمدل جین رنگی

وقتی شلوار های رنگی در سال 2012 مد شدند، اغلب افراد سفید پوست و استخوانی از آن استفاده می کردند. اکنون جین های رنگی بلند و سرهمی بسیار روی بورس هستند و شما با هر رنگ پوست و سایزی می توانید آن ها را امتحان کنید.

دامن جین بلند

درحالیکه دامن جین مینی هنوز هم بسیار محبوب است، شما می توانید با دامن جین بلند ظاهر شده و بدین ترتیب هم خوشتیپ باشید و هم از دیگران جلو بیفتید. منحصر به فرد بودن راز افراد خوش استایل است.

چهل تکه

اگر به یاد مدل شلوار های 2001 بریتنی اسپیرز و جاستین بیبر می افتید باید بگوییم که این مدل جدید با آنها متفاوت است. این مدل با کنتراست رنگی زیبا و خطوط عمودی اش بسیار الهام بخش تر است.

استایل

پاچه برگردان

شما می توانید با شلوار هایی که در خانه دارید هم این مدل را امتحان کنید و یا بعد از خرید شلوار دیگر نیازی به خیاطی و کوتاه کردنش نداشته باشید. این مدل برگرداندن پاچه شلوار عریض تر از مدل های قبلی است. بدین شکل شما راحت تر هم هستید و مدام نیاز به رول کردن پاچه شلوارتان نخواهید داشت

جین چاک دار

این شلوار ها چاک بلند تری نسبت به مدل های قدیمی دارند. در واقع چاک این شلوارها باید به گونه ای باشد که مچ پا مشخص است و کفش هایتان نیز به خوبی دیده می شوند. همچنین می توانید این مدل جین را با کفش های پاشنه بلندی امتحان کنید که بند یا ربانش شان روی مچ پا بسته می شوند.

پاچه گشاد دو رنگ

این مدل شلوار در بهار مورد استفاده قرار می گیرد و پاییز فصل خوبی برای استفاده مجدد از این مدل است. گشادی آنها باعث سهولت در استفاده می شود و همچنین شما می توانید رنگ لبه جین تان را به سلیقه خود انتخاب کنید. ترجیحا از رنگ های پاییزی استفاده کنید و هروقت دلتان را زد لبه شلوار را جدا کنید و رنگ دیگری جایگزین نمایید. به همین راحتی و با کمترین هزینه می توانید تنوعی جالب در استایل تان بدهید

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.

چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا