عمومی

طرح پیراهن بلند برای مهمانی های شبانه

طرح پیراهن بلند ، انواع مختلفی دارند اما همه آن‌ها به‌روز و مناسب شما نیستند. فکر نکنم دوست داشته باشید در یک مهمانی بسیار به‌روز با یک پیراهن گل‌دار که سال پیش مد بوده وارد شوید، درست است؟ بنابراین برای اینکه شیک و باکلاس باشید باید الگو و استایل پیراهن بلندی را که طراحان برجسته جهان طراحی کرده‌اند به تن کنید. البته منظورمان این نیست که هر نوع طرح به‌روزی که دیدید را انتخاب کنید. حتماً باید استایل مخصوص به خود را داشته باشید و پیراهن‌هایی را بپوشید که مناسب شکل بدنتان باشد.

بهترین طرح پیراهن بلند

پیراهن‌های ژولیده (ruffled) و کلوش را فراموش کنید. عمر آن‌ها به سررسیده و دیگر مد نیستند و نوبت پیراهن‌های زنانه شیک‌تر و به‌روزتر است.

طرح پیراهن بلندی که در این فصل مد است، طرح کمر-امپراطوری با یک چاک تا قسمت ران پا است. چنین طرح‌هایی در رنگ‌های زمردی، نقره‌ای، ارغوانی یا یاسی بسیار فوق‌العاده می‌شوند.

مدل دیگر، طرح نامتقارن است که در رنگ‌های عنابی، شرابی، خاکستری یا آبی بسیار بی‌نظیر خواهد شد. کفش پاشنه‌سوزنی با گوشواره‌های بلند، جلوه فوق‌العاده‌ای به این مدل پیراهن می‌بخشد.طرح پیراهن بلند

اگر به مدل وینتج (vintage) علاقه دارید، پیراهن‌های فلاپر (flapper) بلند بپوشید. بله، مجله ووگ دوباره آن‌ها را در مرکز توجه قرار داده است. اگر فکر می‌کنید که پیراهن‌های فلاپر، زیرمجموعه پیراهن‌های بلند قرار نمی‌گیرند، کاملاً اشتباه می‌کنید و بهتر است یک پیراهن فلاپر بلند بخرید. این الگو در رنگ‌های کرم، طیف سفید یا خاکستری بسیار زیبا خواهد بود. می‌توانید این پیراهن را با دستبندها و آویزهای زیبا بپوشید.

پیراهن‌های بلند دارای آستین، گزینه‌های مناسبی برای زنانی هستند که ترجیح می‌دهند شیکو باکلاس باشند ولی خاص بودن خود را هم حفظ کنند. پوشیدن پیراهن‌های ژرژت یا شیفون دارای آستین‌های توری در مراسم رسمی و مراسم‌ خاص بسیار مناسب هستند. این الگوها در رنگ‌های بادمجانی، عنابی، شرابی، آبی رویال و یشمی بسیار زیبا خواهند بود. بهتر است پارچه این نوع پیراهن طرح‌دار نباشد زیرا چندان زیبا و خاص نخواهد شد. فقط زنان بسیار قدبلند در پیراهن‌های دارای طرح‌‌دار هندسی و چهارخانه زیبا به نظر می‌آیند.

اگر تصور می‌کنید که پیراهن‌های بلند طراحان بسیار لوکس هستند، اشتباه می‌کنید. می‌توانید پیراهن‌های بلند زیادی را با قیمت‌های حتی کمتر از ۱۰۰هزار تومان در فروشگاه‌های مجازی و غیرمجازی پیدا کنید.

الگوها و مدل‌های مختلف پیراهن‌های بلند با قیمت‌های کمتر به‌صورت آنلاین فروخته می‌شوند و حتی می‌توانید خودتان یک پیراهن بدوزید. طرح پیراهن بلند را باید ماهرانه و با دقت انتخاب کنید تا ظاهری فوق‌العاده داشته باشید. پیراهن‌های بلند خود را با کفش‌های پاشنه‌بلند و زیورآلات خاص بپوشید و آماده رفتن به مهمانی شوید!

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا