عمومی

بریتیش ووگ سپتامر 2018 ، ابروهای نخی دوباره مد شدند؟

ابروهای نخی

در نسخه جدید ماه سپتامبرِ بریتیش ووگ تصویر ریحانا، خواننده محبوب و بنیانگذار برند فنتی، بر روی مجله دیده می شود. این کاور جنجال زیادی به پا کرده است. اما مهمترین موضوعی که رسانه ها در چند روز گذشته به آن پرداخته اند ابروهای نخی و بسیار باریک ریحانا است که توسط میکاپ آرتیست این فوتوشوت برای او کشیده شده است. با ما همراه شوید تا از داستان این ابرو ها مطلع شوید.

ابروهای نخی

ریحانا در طی یک جلسه حضوری با ادیتور مجله ووگ، ادوارد اِنینفول، عنوان کرده بود که ابروهای باریک زیبا و زنانه اند اما در عین حال می توان از آنها به عنوان یکی از نشانه های پانک بودن یاد کرد. او هم چنین اظهار کرده بود که یکی از دلایل علاقه او به مد و میکاپ همین رنگ ها و کاراکتر های مختلف است که بنا بر موقعیت های مختلف می توان آنها را خلق کرد.

“ایز مایا فرنچ” ، میکاپ آرتیست این فوتوشوت، در پاسخ به رسانه ها درباره ی پروسه خلق این آرایش و اینکه آیا انتظار می رود که ابرو های باریک در آینده نزدیک دوباره ترند شوند عنوان کرد که این «یک راز در صنعت مد و زیبایی است!» و از توضیحات بیشتر خودداری کرد.

فرنچ همچنین اظهار کرد که بازتاب رسانه ها نسبت به این سبک از ابروها تا حدودی دراماتیک بوده است. این اولین باری نیست که دنیا شاهد ابروهای باریک است اما از نظر فرنچ این یک حرکت جسورانه برای کاور مجله ووگ است. او همچنین متذکر شد که ادوارد انینفول (ادیتور مجله ووگ) همیشه یک تصویر خاص در ذهن خود دارد و اطلاعات مد نظر خود برای این سری عکاسی را، پیش از این فوتوشوت برا فرنچ ارسال کرده است تا او زمان کافی برای طراحی این آرایش داشته باشد.

باتوجه به پیش زمینه ریحانا در صنعت زیبایی پیش بینی می شد که این آرایش متفاوت باشد و مرزهای استایل را درهم بشکند مخصوصا وقتی پای همکاری با اِنینفول و فرنچ که هردو به آثار خلاقانه و در عین حال مدرن معروف هستند، وسط باشد.

فرنچ در ادامه اظهار کرد: «من فکر می کنم امروزه به لطف شبکه های اجتماعی افراد زیادی میکاپ خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و تغییر شکل ابرو ها می تواند تاثیر دراماتیکی در صورت و چهره افراد داشته باشد.»

بنابراین به احتمال زیاد انتظار می رود ابرو های باریک که در دهه 90 میلادی ترند شده بودند، در آینده نزدیک دوباره ترند شوند.

شما چه فکر می کنید؟ آیا شما نیز از طرفداران ابروهای نخی هستید؟ در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: مدوپیا

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا