عمومی

كيف زنانه را مناسب با فرم بدن انتخاب کنید

راهنمای انتخاب كيف زنانه متناسب با فرم بدن

در این مطلب قصد داریم درباره نحوه انتخاب و ست کردن كيف زنانه مناسب با فرم و شکل اندام بدن صحبت کنیم.چنانچه این موضوع مورد علاقه شماست مارا تا انتهای مطلب همراهی بفرمایید.

خانم های قد بلند و قد کوتاه چگونه كيف زنانه انتخاب کنند؟

خانم ‌های قدبلند و کشیده در مورد انتخاب کیف بسیار خوش ‌شانس هستند چرا که هر شکل و سبکی از کوله پشتی گرفته تا کیف‌های دستی بسیار شیک برای آنها مناسب است. در هرحال باید یک نکته مهم را رعایت کنند، اینکه کیف ‌های بسیار کوچک مناسب یک خانم‌ بلند قد نیست و بهتر است سراغ کیف ‌هایی با اندازه متوسط یا بزرگ با رنگ‌ و طرح جذاب بروند.

خانم ‌های با قد کوتاه و اندام ریزه سراغ کیف ‌های بزرگ نروند چون باعث می ‌شود کوتاهتر‌ به نظر برسند. در انتخاب کیف ‌های دوشی و یا کیف ‌های دستی با بند بلند بهتر است بلندی کیف تا بالای باسن باشد.

انتخاب كيف زنانه مناسب برای خانمهایی که  اندام  گلابی شکل دارند

اگر فرم اندام شما گلابی شکل است باید کیف ‌های دوشی رنگارنگ و روشن در اندازه متوسط انتخاب کنید. بلندی بند کیف شما باید در حدی باشد که کیف دقیقا در راستای بازو یا کمی پایینتر قرار گیرد. کیف ‌هایی که در موازات باسن قرار بگیرند باعث می‌شوند اندام شما نامتعادل به نظر برسد. از کوله پشتی ‌های بزرگ و کیف ‌هایی با جرئیات مدرن اجتناب کنید.

انتخاب كيف زنانه مناسب برای خانمهایی که  اندام  سیبی شکل دارند

خانم ‌هایی با اندام سیبی شکل بهتر است کیف ‌دستی ‌های کوچک با بند کوتاه را فراموش کنند. اگر فردی با اندام سیب بخواهد توجه بیشتری بر پاها ایجاد کند بهتر است کیف ‌های دوشی با بند بلند یا کیف ‌های دستی بدون بند را امتحان کند.

انتخاب كيف زنانه مناسب برای خانمهایی که  اندام مثلث وارون شکل دارند

افرادی با فرم اندام ورزشی یا در واقع مثلث وارون بهتر است به هیچ وجه سراغ کیف ‌های زاویه ‌دار و هندسی نروند، بهترین انتخاب برای آنها کیف ‌های شل و ول با فرم منحنی و یا کوله ‌و کیف ‌های گرد هستند. برخی جزئیات مثل گلدوزی ‌هایی روی بندها دوست ‌داشتنی خواهد بود.

 

براي عضويت در کانال تلگرام مجله مد و زيبايي پاسينيک کليک کنيد.

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا