عمومی

راهنمای لباس پوشیدن درمیهمانی های رسمی و نیمه رسمی

راهنمای لباس پوشیدن  برای میهمانی های رسمی و نیمه رسمی 

هدف از ارائه این مطلب آشنایی با لباس های رسمی و نیمه رسمی و همچنین بیان مطالبی در خصوص راهنمای لباس پوشیدن در مهمانی های رسمی و غیر رسمی میباشد،لطفا مارا همراهی بفرمایید.

دعوت شدن و شرکت در مهمانی ها خوشآیند و لذت بخش است، هرچند گاهی آماده شدن و انتخاب لباس کار را سخت میکند. حتما شما هم جمله “هیچی ندارم بپوشم” را زیاد استفاده می کنید. بخصوص اگر ندانیم برای میهمانی رسمی و نیمه رسمی چگونه لباسی بپوشیم . برای آشنایی  با لباس های رسمی و نیمه رسمی این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

راهنمای لباس پوشیدن درمیهمانی های رسمی -لباس رسمی یا پیراهن مجلسی

بسیاری از طراحان مد پیشنهاد می کنند یک پیراهن مشکی داشته باشید. این پیراهن مشکی در بسیاری از برنامه ها به کار خواهد آمد. یک پیراهن مشکی کوتاه را می توانید هر بار با کفش و زیورآلات و کیف در رنگهای متنوع بپوشید، بدون اینکه مشخص شود این پیراهن را در مجلس دیگری پوشیده اید. هرچند باید در انتخاب زیورآلات و کفش با توجه به نوع مهمانی دقت کنید. زیورآلات با پیراهن مشکی ساده بیشتر خود را نشان می دهد و اگر به اندازه کافی شیک و رسمی نباشد شما را زیادی از حد ساده و بی رمق نشان خواهد داد. پیراهن مشکی بلند مناسب مجالس رسمی است بخصوص اگر می خواهید آن را با کت شلوار و کراوات همسرتان ست کنید.

پیراهن مجلسی رسمی باید به خوبی خودنمایی کند. اگر برای مراسمی مثل عروسی دعوت هستید دنبال پیراهنی بگردید که یا پارچه رسمی تر و مدل ساده تر داشته باشد، یا پارچه ای ساده با مدل خاص تر باشد. برای چنین مراسمی معمولا پیراهن های بلند انتخاب می شوند. برخی از افراد نیز علاقه به لباس های کارشده و پرزرق و برق دارند. اما اگر می خواهید پیراهن مجلسی شما شیک و ساده در عین حال چشمگیر باشد سعی کنید از لباس هایی که بیش از حد کارشده هستند دور بمانید.

برای آرایش مو این را در نظر داشته باشید که میهمانی های رسمی محل مناسبی برای دم اسبی ساده نیست. با توجه به فرم یقه پیراهن مدل مویی انتخاب کنید که زیبا، ساده و رسمی باشد. کسانی که سادگی را می پسندند، موها را سشوار کرده و باز می گذارند اما برخی دیگر که می خواهند پیراهن مجلسی آنها بیشتر به چشم بیاید شینیون های شیک و ساده را انتخاب می کنند.

این را نیز در نظر داشته باشید، مهم ترین چیزی که در یک میهمانی رسمی جلوه می کند اعتماد به نفس شماست، هرچقدر در یک میهمانی رسمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید لباسی که تن می کنید بیشتر خواهد درخشید.

راهنمای لباس پوشیدن درمیهمانی های نیمه رسمی-لباس نیمه رسمی

اگر برای یک میهمانی شام یا یک تولد دعوت شده اید، دیگر نباید پیراهنی تن کنید که برای میهمانی رسمی پوشیده اید. این نوع میهمانی ها نه به اندازه یک عروسی، رسمی هستند نه به اندازه یک میهمانی عصرانه، غیر رسمی. بنابراین باید لباسی به تن کنید که مناسب شرایط باشد. پیراهن بلند و پرزرق و برق رسمی باشد یا یک تی شرت و شلوار جین ساده و غیررسمی مناسب این برنامه نخواهد بود. بلوز و دامن کوتاه با کفش تخت یا شلوار پارچه ای همراه با شومیز و کفش پاشنه دار انتخاب های مناسبی خواهند بود.

لباس نیمه رسمی می تواند کوتاه باشد اما بهتر است بیش از ۲ یا ۳ سانتی متر بالاتر از زانو نباشد. برای یک پیراهن نیمه رسمی از رنگهای شاد و حتی طرح های مختلف استفاده کنید. برای مراسم نیمه رسمی، زیورآلات گرانقیمت و مجلل نپوشید. یک گردنبند طلایی یا نقره ای همراه با یک انگشتر می تواند کافی  و در عین حال زیبا باشد. رنگهای آبی روشن، سبز روشن، هلویی یا لیمویی و صورتی می توانند انتخاب های خوب و شادی برای میهمانی های عصرانه باشند.

انتخاب رنگ کفش کاملا سلیقه ای است. بعضیها کفش را همرنگ لباس انتخاب می کنند و بعضی کاملا رنگ متضاد لباس می پوشند. رنگهای خنثی مثل سفید، مشکی و نقره ای هم که با بیشتر لباسها ست می شود. هرچند در برنامه های نیمه رسمی پاشنه های خیلی بلند انتخاب نکنید. کفش های خیلی بلند یا خیلی ساده ای که شبیه به دمپایی است، برای میهمانی های نیمه رسمی مناسب نیستند. همچنین شلوار یا دامن جین و لباس های کتان نیز انتخاب خوبی برای میهمانی نیمه رسمی نخواهند بود.

منبع:بانوی شهر

 

براي عضويت در کانال تلگرام مجله مد و زيبايي پاسينيک کليک کنيد.

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا