عمومی

رامانا سیاح بازیگری ایرانی که به بدل ایرانی آنجلینا جولی معروف است.

 رامانا سیاح بازیگری ایرانی که شباهت عجیبی با آنجلینا جولی دارد

رامانا سیاح دختر ایرانی الاصل ساکن کانادا که شباهت بسیار زیادی به آنجلینا جولی دارد،به عنوان بازیگر فیلم «شاخ کرگدن»  ایفای نقش کرد.
محسن محسنی نسب کارگردان فیلم «شاخ کرگدن» در گفتگو با خبرنگار؛ در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور آنجلینا جولی در فیلم «شاخ کرگدن» گفت: بازیگری به نام رامانا سیاح در فیلم ما بازی می‌کند که اتفاقاً در خارج از کشور هم سکونت دارد.

وی افزود: از آنجایی که «شاخ کرگدن» در خارج از ایران فیلمبرداری می‌شد، او را به شهر وارنا بلغارستان دعوت کردیم تا در فیلم ما بازی کند. این بازیگر تنها شباهت بسیار زیادی به بازیگر مطرح سینمای هالیوود (آنجلینا جولی) دارد.
در فیلم شاخ کرگدن بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.

رامانا  بخاطر شباهتش به آنجلینا جولی, به شهرت زیادی رسیده است و از وی به عنوان آنجلینا جولی ایرانی یاد می شود.عده ای معتقدند که وی به کمک آرایش و گریم خود را شبیه آنجلینا می کند.این دختر 27 ساله کلیپی از چهره بدون آرایش خود را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا