عمومی

بهترین شهرها برای مسافرت خارجی در بهار

 بهترین مکانهای گردشگری برای مسافرت خارجی در بهار

اگر قصد دارید در ایان تعطیلات نوروز و یا فصل بهار به یک مسافرت خارج از کشور بروید در ادامه بهترین شهرها و اماکن گردشگری برای مسافرت خارجی در بهار را به شما معرفی میکنیم و شما بنا بر نظر و سلیقه خود می توانید یکی از این اماکن را برای سفر برگزینید.امید که سفر لذت بخش و اوقات شاد و خرمی را سپری کنید.
فصل بهار ماههای ژانویه ، فوریه و مارس است که بهترین زمان برای سفر و بهره بردن از طبیعت زیبای بهاری در کشورهای مختلف است.

1-استانبول مقصدی خوب برای یک مسافرت خارجی در بهار

در ماههای آخر فصل بهار یعنی مارس و آوریل که دمای هوا بین ۱۶تا ۲۵ درجه سانتی گراد است ، و هنوز هوا آنچنان رطوبتی ندارد می توان استانبول را برای سفر انتخاب کرد چرا که بعد از آن کم کم رطوبت هوا بیشتر شده و به اصطلاح هوای استانبول شرجی و دم کرده می شود و گشت و گذار اصلا به مذاق تان خوش نمی آید.

2-زیبایی های بهار در مارماریس بسیار رویایی خواهد بود.

آب و هوای مارماریس مدیترانه ای است و از ویژگیهای آب و هوای مدیترانه ای تابستانهای گرم است پس بهترین زمان برای سفر توریستی به مارماریس ، فصل بهار است که هوا معتدل بوده و هنوز خبری از آفتاب سوزان و گرمای شدید نیست. مسافرت خارجی در بهار به مارماریس بسیار رویایی خواهد بود.

3-فستیوال غذا در سنگاپور بهترین بهانه مسافرت خارجی در بهار

آب و هوای سنگاپور معمولا بارانی است پس هر زمان که بخواهید، میتوانید به آنجا سفر کنید. اما اگر طرفدار غذاهای سنتی کشورها بوده اید و همیشه بدنبال امتحان کردنشان هستید، پس از اخذ ویرای سنگاپور در فصل بهار این کشور  بروید و از فستیوال غذا که همه ساله  برگزار می شود، نهایت استفاده را ببرید.

4-آگرا بهترین مسافرت خارجی در بهار برای لذت بردن از زیبایی های هند

بهترین زمان برای سفر به آگرا هندوستان ، فصل بهار است چرا که قبل از آن سرمای زمستان طی شده و تا قبل از رسیدن فصل تابستان که بتدریج گرمای ۴۵ درجه ای هوا خود را نشان میدهد، در تور هند مجال گشتن و لذت بردن از زیبایی های این کشور را دارید.

5-دبی شهری آفتابی که گرمای بهاری آن اصلا آزار دهنده نیست

دبی یکی از شهرهای بیابانی کشور امارات است که بیشتر ماههای سال گرمای هوا ی ۴۰ درجه ای واقعا کلافه کننده است اما با رسیدن فصل بهار هوا خنک تر شده و علیرغم آفتابی بودن روزهایش ،گرمای هوا اصلا آزار دهنده نیست. برای مسافرت خارجی در بهار به شهر دبی ، ماههای ژانویه و فوریه را انتخاب کنید تا ازاقامت در این شهر زیبای توریستی لذت بیشتری ببرید.

6-مسافرت خارجی در بهار به پاریس بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. 

فصل بهار با زیبایی های کم نظیرش بهترین زمان برای سفر به شهر پاریس در کشور فرانسه است. چرا که در تابستان هوا گرم بوده و بازدید از این شهر که بسیار زیبا و تاریخی است ، چندان لذت بخش نیست و در فصل زمستان هم سرمای هوا برای گردشگرانی که سرما را دوست ندارند، کمی آزار دهنده خواهد بود. پس بازدید ازاماکن تاریخی و گردشگری پاریس در فصل بهار که گهگاه بارانهای لطیفی هم می بارد ، بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. تور نورورزی فرانسه نسبتا قیمت بالای دارد ولی خوب ارزش دیدن هم دارد .

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا