عمومی

تصاویر وحشتناک واقعی که به صورت اتفاقی گرفته شده اند

تصاویر وحشتناک واقعی که شما را به فکر وا می دارند!

در این بخش  تصاویر وحشتناک واقعی را خواهید  دید که به صورت اتفاقی گرفته شده اند و شما را می ترسانند. در آن ها ظهور اشباح یا حوادث غم انگیز را خواهید دید و برخی از آن ها تنها عجیب و غریب به نظر می رسند. این عکس ها دستکاری نشده اند حتی بعضی از آن ها توسط کارشناسان هم مورد بررسی قرار گرفته اند، اما صرف نظر از واقعی بودن یا نبودنشان واقعا وحشتناک هستند!

آلبوم تصاویر وحشتناک واقعی 

این عکس در 1939 گرفته شده است. وجود عروسک این عکس را ترسناک کرده است. اما چیزی که آن را وهم آورتر می کند این است که انگار کسی در حال ورود به خانه است!

واقعی بودن یا نبودن این عکس مورد بحث است، برخی عقیده دارند به دلیل استفاده مجدد از فیلم و همپوشانی دو عکس بدین صورت در آمده و برخی معتقدند این عکس واقعیست. درهرصورت واقعا عجیب و ترسناک است.

سخت است توضیح اینکه چرا کسی اینجا بوده، آن هم پابرهنه!

تصویر اتفاقی از یک خودکشی، پل یانگ تسه.

آن چه که در مورد این عکس، وحشت آور است این است که توسط دوربینی که در پاگرد نصب شده و در طول شب به طور خودکار عکاسی می کرد گرفته شده و جالب تر این که هیچ عکس دیگری از این پسربچه در آن وجود ندارد!

این عکس در سال 1975  توسط زن از شوهرش در کلیسای Worstead  گرفته شده، آن ها قسم می خورند که هیچکسی پشت مرد نبوده و زمانی که آن ها در این مورد از کشیش سوال کردند کشیش به آن ها از زنی سفیدپوش که 150 سال پیش آن جا بوده گفت.

در این عکس پسربچه ای سرگردان با لباس خواب سفید مشاهده می شود. این عکس توسط  Neil Sandbach زمانی که برای عکاسی از مزرعه استخدام شده بود گرفته شده است.

این توسط مردی به نام روی در چیکو، تگزاس، کالیفرنیا گرفته شده است. او می گوید هیچ کس در کامیون وجود نداشته!

گردآوری:وبسایت لاپلاس

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا