عمومی

دونالد ترامپ لاتاری را بدترین راه ورود به آمریکا خواند

دونالد ترامپ فاتحه لاتاری را خواند

دونالد ترامپ برای دومین بار ظرف یک هفته گذشته از لاتاری به عنوان بدترین راه ورود به آمریکا یاد کرد و خواستار تاسیس سیستم مهاجرتی جدید بر مبنای شایستگی و نخبه‎گرایی شد.
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از نمایندگان کنگره این کشور خواست تا به آنچه که وی مهاجرت زنجیره‌ای توصیف کرد، پایان داده و به جای آن سیستم مهاجرت را بر مبنای جذب افراد نخبه و شایسته، پایه‌گذاری کنند.
وی سیستم فعلی مهاجرت را از مد افتاده خواند و گفت هدف از آن تسهیل ورود خویشاوندان آنهایی بوده است که شهروند آمریکا یا دارنده کارت سبز محسوب می‌شوند.
ترامپ مدعی شد: از آنجا که این افراد بر مبنای روابط خانوادگی پذیرفته شده و مهارت یا شایستگی ندارند، اغلب آنهایی که پایشان به آمریکا باز می‌شود غیرحرفه‌ای هستند و هزینه زیادی را به دولت واشنگتن تحمیل می‌کنند.
اظهارات اخیر ترامپ درحالی مطرح شد که وی روز جمعه نیز آنهایی را که از راه لاتاری وارد آمریکا می‌شوند؛ بدترین‌ها نامید.
وی همچنین عوامل ۲ حادثه تروریستی را که اخیرا در نیویورک روی داده است، از افرادی معرفی کرد که با دعوت خویشاوندان یا از طریق لاتاری به آمریکا آمده‌اند.
ترامپ در نهایت بار دیگر با تاکید بر لزوم پذیرش افراد شایسته، گفت: معیار ما برای تاسیس سیستم مهاجرت میزان دوست داشتن وطن‌مان است. ما خواهان آمدن آنهایی هستیم که توانایی عشق ورزیدن به آمریکا را داشته باشند.

منبع خبر:خبر گزاری مهر

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا