عمومی

یک مجری زن تلویزیونی روسیه قصد دارد جانشین پوتین شود.

کسنیا سوبچاک زني كه مي خواهد جانشین پوتین شود

یک زن مجری تلویزیونی روسیه که در شبکه های اجتماعی نیز طرفدارانی دارد قرار است در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به عنوان جانشین پوتین شرکت کند.

کسنیا سوبچاک جانشین پوتین درانتخابات ریاست جمهوری آینده روسیه

این زن که کسنیا سوبچاک نام دارد دو روز پیش در تاریخ ۱۸ اکتبر آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است.
سوبچاک بیش از پنج میلیون طرفدار در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.
از سوی دیگر سخنگوی کاخ کرملین گفت صحبت کردن در مورد رقبای ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با توجه به اینکه تاکنون وی نامزدی خود را اعلام نکرده، زود بنظر می‌رسد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به این پرسش که آیا کرملین کسنیا سوبچاک را رقیب شایسته‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری می‌داند، گفت: در حال حاضر کمپین انتخاباتی آغاز نشده و هیچ فردی برای ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری نکرده است.
او گفت: همچنین ولادیمیر پوتین تاکنون از تصمیم خود برای شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری صحبتی به میان نیاورده است بنابراین فعلا زود به نظر می‌رسد که درباره رقبای پوتین صحبت کنیم.
پیش از این پسکوف اعلام کرد که کسنیا سوبچاک مجری تلویزیونی که از نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه خبر داده، در این مورد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هماهنگی صورت نداده است.
پسکوف گفت: سوبچاک نه با ولادیمیر پوتین و نه با مقامات دولتی درباره این تصمیم مشورتی و هماهنگی انجام نداده است.

تصاویری از زني كه مي خواهد جانشین پوتین شود

برای دیدن تصاویر در ابعاد واقعی روی آنها کلیک کنید.

منبع خبر:انتخاب

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا