عمومی

آشنایی با نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل هالیوود

آشنایی با بیوگرافی نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود

نازنین بنیادی هنرپیشهٔ ایرانی-بریتانیایی است.وی در تهران متولد شده‌است، والدین نازنین در بیستمین روز بعد از تولدش به لندن مهاجرت کردند.او تا ۱۹ سالگی در لندن زندگی می‌کرد و سپس به لس‌آنجلس آمریکا رفت.

نازنین بنیادی بازیگری را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده و تا به حال در فیلم‌ها و به خصوص سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.وی هم اکنون 37 سال سن دارد.

عکس نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل هالیوود درکنار مادرش

عکسی از نازنین بنیادی به همراه مادرش را در ادامه مشاهده بفرمایید.

بیوگرافی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی یکی از هنرپیشه های جوان ایرانی است که در حال حاضر در هالیوود مشغول به ایفای نقش است. وی هم در تلویزیون و هم در سینما فعال است .

وی متولد تهران است ، والدین نازنین خیلی سریع ، در بیست روز بعد از تولدش او را از ایران خارج کردند . و تا ۱۹ سالگی ساکن لندن بود و سپس به لس آنجلس آمریکا نقل مکان کرد . والدین وی با تکیه بر تربیت ایرانیان آیین و اخلاق و راستی و درستی و تحصیل نازنین را پرورش دادند . وی از یک مدرسه معتبر خصوصی در لندن فارغ التحصیل گشت . وی دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا در رشته علوم زیستی است وی تحقیقاتی هم در مورد سرطان داشته است که او را صاحب جایزه چانگ پی چون دانشجوی دوره لیسانس کرد .

وی تبحر خاصی در عملکرد چند تکلیفی دارد که وی را در زندگیش یاری رسانده است . وی همچنین مهارت خاصی در اسکی روی یخ ، رقص شکم ، غواصی زیر آب دارد که نشان از استعداد شگرف این بانوی ایرانی دارد . وی یکی از بانوان وطن دوست است که در حال حاضر در کنار کار بازیگری مشغول آگاه سازی اذهان مردم است از وضع حقوق بشر در جهان و به خصوص در ایران است.

 دوران بازیگری نازنین بنیادی

نازنین از ده سالگی اشتیاق فراوانی به هنر داشت و در کالج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با آموختن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت . نازنین بنیادی سابقه زیادی در بازیگری ندارد اما یکی از درخشان ترین چهره های ایرانی حاضر در هالیوود در کنار دیگر بازیگران مشهور نظیر شهره آغداشلو است. وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا گفت که از شرکت در نقش هایی که خاورمیانه ای و تروریستی دارد بیزار است.

از فیلم های که این بانوی ایرانی در آن ایفای نقش کرده است می توان به گیم فیس با کارگردانی جیمز رودیمر, Shade of ray به کارگردانی جعفر محمود و Kal: Yesterday & Tomorrow به گارگردانی فریا پارخ اشاره کرد. گیم فیس یک فیلم کمدی است و نازنین بنیادی بازیگر ایرانی نقش زنی را دارد که از عشق بیزار شده است و اجازه نمی دهد که نه خودش عاشق کسی بشود و نه کسی عاشق وی شود. از دیگر فیلم های که وی در آن ایفای نقش کرده است دی سنیچ نام دارد.

 تصاویر  نازنین بنیادی

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا