عمومی

کلکسیون مدل کت عروس خز شیک و زیبا

شیک ترین کلکسیون مدل کت عروس خز  2017

جدیدترین ژورنال مدل کت عروس خز 96 شامل انواع کت و شنل عروس،مدل کت عروس کوتاه و شیک،کت عروس سنگ دوزی شده،کت عروس آستین دار و پوشیده چپ و راستی،کت عروس خز تور باف،مدل جدید کت عروس یقه آرشال خز و… را در این مطلب مشاهده بفرمایید.

چند نکته در خصوص انتخاب مدل کت عروس خز وشنل 

کت و شنل یکی از ملزومات لباس عروس است که برای انتخاب آن باید به سبک و نوع لباستان و همین طور فصل جشن عروسیتان و سبک آرایش عروس دقت کنید، تا زیبایی و جذابیت عروس را تکمیل کند.
اکثر لباس های عروس جدید با جنس پارچه دانتل و توری بسیار زیبا طراحی و دوخته می شوند که برای آن دسته هم کت مناسب وجود دارد .اگر می خواهید حجاب کاملی داشته باشید مدل کت و شنل های کلاه دار و آستین دار بلند می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
امروزه لباس های عروس در طرح های لباس عروس دانتل و لباس عروس گیپور و توری دوخته می شوند که برای این مدل لباس ها کت و شنل های مناسب نیز دوخته می شوند.
در ادامه تصاویری از انواع مدل های شنل و کت عروس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل های زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.می توانید با الگوبرداری از این طرح های کت عروس، شیک ترین و جدیدترین مدل کت را برای عروسی خود انتخاب کنید.

ژورنال مدل کت عروس خز ۹۶

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

گردآوری : گروه مد و زیبایی مجله تصویر زندگی 

بازنشر:مجله مد و زیبایی پاسینیک
عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا