عمومی

گرانترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

با گرانترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

در نمایشگاه ژنو شرکت‌های خودروسازی از تولیدات جدید خود رونمایی کردند و حالا ما با برخی خودروهای ۲۰۱۷ آشنا شده‌ایم. اما آیا می‌دانید گرانترین خودروهای جهان درسال ۲۰۱۷ کدامند؟
در ماه آوریل به سر می‌بریم و اکنون شرکت‌های خودروسازی از مرسدس گرفته تا لامبورگینی، خودروهای جدید و خیره‌کننده خود را به تماشا گذاشته‌اند. اکنون ما اطلاعات برخی از گرانترین خودروهای جهان را جمع‌آوری کرده‌ایم؛ خودروهایی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهند شد.

Lamborghini Huracan Performante

لامبورگینی در نمایشگاه ژنو از خودروی جدیدش اوراکان پرفورمنته رونمایی کرد؛ خودرویی با موتور ۱۰ سیلندری و ۵٫۲ لیتری که قدرتی برابر با ۶۴۰ اسب بخار تولید می‌کند.

این خودروی ۲۷۵ هزار دلاری می تواند در زمان ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مال بر ثانیه برسد. لامبورگینی جدید به تازگی در مسابقه سرعت نورنبرگ آلمان رکورد ۶ دقیقه و ۵۲٫۰۱ ثانیه ای را ثبت کرده است.

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet

مرسدس اکنون سازنده گران‌ترین شاسی بلند در جهان است: G650 Landaulet. این خودرو ۶۶۶۴۰۰ دلار قیمت دارد و در ماه مارس به لاین لاکچری میباخ اضافه شد.

خودروی جدید آفرود مرسدس، تقریبا ۶۰ سانتی متر از زمین فاصله دارد و همچون لیموزین پارتیشن شیشه‌ای دارد. صندلی‌های عقب این خودرو مجهز به ماساژورند.

شاسی بلند مرسدس موتور ۱۲ سیلندر توربو دوقلو دارد که به قدرتی برابر یا ۶۳۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر می رسد. مرسدس تنها ۹۹ خودرو G650 Landaulet تولید می کند و از پاییز ۹۶ فروش آن را آغاز خواهد کرد. این خودرو در آمریکا به فروش نخواهد رسید.

Rolls-Royce Ghost Diamond Stardust

رولزرویس در نمایشگاه ژنو امسال از خودروای رونمایی کرد که با الماس رنگ شده بود. این نقاشی Diamond Starsust نام دارد و قرار است برای خودروی لاکچری رولزرویس گوست استفاده شود. این شرکت در مورد هزینه این رنگ‌آمیزی چیزی نگفته است اما قیمت خودروی گوست ۳۰۰ هزار دلار است و خودرو با این رنگ را به طور سفارشی تولید خواهد شد.

Ferrari 812 Superfast

فراری ۸۱۲ Superfast پر زرق و برق در ماه مارس در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ رونمایی شد. این خودرو موتور ۶ لیتری V12 دارد؛ موتوری که قدرتی برابر با ۷۸۰ اسب بخار تولید می‌کند.

این خودروی ایتالیایی حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر برساعت دارد و می‌تواند در مدت زمان ۲٫۹ ثانیه تا سرعت ۹۶ کیلومتربر ساعت برسد. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما می‌دانیم ۸۱۲ سوپرفست جایگزین F12 Berlinetta می‌شود؛ خودرویی که ۳۲۰ هزار دلار قیمت داشت.

McLaren 720S

خودروی جدید مکلارن ۷۲۰S، با موتور ۴ لیتری ۸ سیلندری و توربو دوقلو قدرت تولید ۷۱۰ اسب بخار دارد. این خودرو حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر برساعت دارد و در زمان ۲٫۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد. طبق گفته‌های بلومبرگ، قیمت ۷۲۰S مکلارن ۲۹۰ هزار دلار است.

Porsche Panamera Sport Turismo

پورشه جدید قدرت تولید ۵۵۰ اسب بخار با موتور V6 توربو دوقلو دارد. این خودرو قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار دارد و می‌تواند در زمان ۳٫۴ ثانیه به سرعت ۹۷ کیلومتر برساعت برسد.

Lamborghini Aventador S

این خودرو موتور ۶٫۵ لیتری V12 دارد که قدرتی برابر با ۷۳۰ اسب بخار تولید می‌کنید. این خودرو با سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت را می‌توان در میان خودروهای سریع قرار داد.

منبع:وب‌سایت جی اس ام 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا