عمومی

پنهان کاری مردان در زندگی زناشویی

اندر حکایت پنهان کاری مردان در زندگی زناشویی


پنهان کاری مردان در زندگی زناشویی یک واقعیت است ، ممکن است مدت زمان زیادی از پیوند مبارک و آسمانی شما گذشته باشد و فکر می‌کنید که همه چیز را در مورد همدیگر می‌دانید. اما چنین چیزی حقیقت ندارد. برخی از مردان چیزهایی را از همسران خود پنهان می‌کنند. باورش سخت نیست! تا قبل از خواندن این متن، شاید به عنوان یک زن، اصلاً به اندازه یک سر سوزن هم به این موجودات مرموز شک نکرده باشید.

پنهان کاری مردان و چیزهایی که از خانم‌هایشان پنهان می‌کنند

۱-مردان موجوداتی عاطفی و احساساتی نیستند

خانم‌های سراسر دنیا در این مورد اتفاق نظر دارند که به ندرت گریه شوهرشان را دیده‌اند. مگر می‌شود گریه نکرد؟! بیشتر آنها شاید در اوج ناراحتی یکی دو قطره اشک هنگام دوش گرفتن بریزند یا هنگامی که در حال مجادله و دعوا هستند. آقایان در حضور خانم‌هایشان احساساتی نیستند اما وقتی به آنها نگاه نمی‌کنید، خیلی هم احساساتی هستند.

۲-بیشتر آقایان اندام متناسبی ندارند

مرد شما ممکن است طوری به نظر برسد که انگار بدنی از فولاد دارد. اما نه تنها احساسات دارند بلکه بدنشان خیلی قرص و محکم نیست. مردان هم عاشق زیبایی بدنشان هستند و برخی از آنها نیز بیش از اندازه روی معایب بدنشان تمرکز و توجه می‌کنند: چیزهایی مثل شل بودن سینه‌ها، بالاتنه چاق، عضلات بازوی کوچک و چیزهایی شبیه این. باید به او نشان دهید که او را با همین شکل و ظاهر دوست دارید.

۳-او به شما نیاز دارد

مرد شما ترکیبی از یک مرد آهنین و یک مرد معمولی است که می‌تواند خودپسندترین و مغرورترین موجود روی زمین باشد که فکر می‌کند کاملاً مستقل است و فقط به خودش متکی است. اما با این حال، او مثل یک بچه به شما نیاز دارد. بله، درست است که به باشگاه می‌رود و همکاران خیلی جذابی هم دارد اما دوست واقعی او شما هستید و آنها در تمام طول زندگی نیازمند حمایت شما هستند.

۴-مرد‌ها خودشان را سرکوب می‌کنند

مردها هر کدام خصوصیت‌ها و ویژگی‌های مردانه خاصی دارند. اما آنها هم روحیات خاصی دارند، دچار شک می‌شوند، می‌ترسند و یاد نگرفته‌اند که در اجتماع خودشان را ابراز کنند و به راحتی احساساتشان را بیان نمایند. مرد شما فکر می‌کند باید احساساتش را دفن کند و به همین دلیل است که شما به عنوان همسرش باید به او نشان دهید که می‌تواند در حضور شما، یعنی در همان محیط امنی که هست، احساسات خود را به راحتی ابراز کند.

۵-مردها هم ترسو هستند

با اینکه ظاهر مردها طوری است که انگار بزرگ و بالغ شده‌اند و می‌توانند شغلی داشته باشند، ازدواج کنند، سرپرست یک خانوار باشند و مثل یک بزرگسال رفتار کنند، اما هنوز هم یک بشر ترسو است. ترس از وضعیت اقتصادی، آینده، قبض‌ها، فرزندان و مرگ روی همه مردها به یک نسبت تأثیر می‌گذارد.

۶-مردها بچه‌اند!

مردها به این دلیل که مرد هستند و بزرگ شده‌اند فقط به دنبال برقراری ارتباط جنسی نیستند. گاهی اوقات فقط می‌خواهند مانند کودک در آغوش گرفته شوند و ارتباط صمیمانه و نزدیک به شما داشته باشند؛ درست مثل وقتی که کودک را در آغوش می‌گیرید و نوازشش می‌کنید.

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا