عمومی

هشتادوچهارمین دربی پایتخت به نفع استقلال تمام شد

هشتادوچهارمین داربی پایتخت در ورزشگاه آزادی

هشتادو چهارمین  داربی پایتخت که روز  یکشنبه۲۴ بهمن ۹۵ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران و هواداران دو تیم برگزار شد، با نتیجه سه بر دو به سود استقلال به پایان رسید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون ۸۳ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌ها ۲۴ بار و سرخ‌ها ۲۱ بار پیروز شده‌اند و ۳۸ بازی نیز مساوی شده است که اینبار هم نتیجه هشتادوچهارمین دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس، با برتری ۳ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید.

حاشیه های دربی پایتخت

خبرها حاکیست در جریان این مسابقه و پس از آن ۱۰۳ نفر مصدوم شدند و تحت درمان قرار گرفتند ۴ نفر نیز برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستانهای تهران منتقل شدند. به گزارش ایسنا، دکتر اسماعیل فراهانی، معاون فنی و عملیات اورژانس تهران اظهار داشت: عصر دیروز (یکشنبه) مسابقه شهرآورد پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام شد که در جریان این بازی و پس از آن ۹۹ نفر در مجموعه ورزشی آزادی به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر به بیمارستانهای تهران منتقل شدند.

وی یادآور شد: دو نفر از مصدومان در بیمارستان لقمان حکیم و دو مصدوم دیگر در بیمارستان فیاض بخش تهران بستری شده اند. بر اساس این گزارش، اورژانس تهران برای بازی شهرآورد پایتخت با ۱۰ دستگاه آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه خودروی فرماندهی و ۴۰ نیروی تکنسین حضور یافت و به مصدومان این مسابقه فوتبال خدمات ارائه داد.

گزارش تصوصری از  دربی پایتخت ۹۵

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا