عمومی

برترین گوشیهای اندرویدی سال ۲۰۱۶

شناسایی برترین گوشیهای اندرویدی سال ۲۰۱۶

با ما همراه باشید تا شمارا با برترین گوشیهای اندرویدی  سال ۲۰۱۶ آشنا کنیم.
هم‌زمان با رشد سخت‌افزار، سیستم‌عامل اندروید هم روان‌تر و هم سریع‌تر شده و منهای مشکل امنیتی که ظاهراً بنیادی است، طراحی‌های هوشمند حتی متمولین را نیز به‌سوی خود جذب کرده است. پیش‌تر، گوشی‌های اندرویدی، ارزان‌قیمت برای ارزان خَرها بود و امسال یعنی ۲۰۱۶ گوشی‌های گران با طراحی‌های متفاوت و قوی عرضه شدند تا کاربران لاکچری پسند را به طرف خود بکشند. در اینجا تِک اکستریم به انتخاب کارشناسان خود ۶ گوشی از برترین گوشیهای اندرویدی سال ۲۰۱۶  را برگزیده که باهم مرور می‌کنیم:

۱-HTC 10

یکی از بهترین گوشی‌هایی است که اچ تی سی در سالهای اخیر ساخته است، البته نه ایده آل!

اسنپ دراگون ۸۲۰ را با ۴ گیگ رم روی نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ ترکیب کرده ولی ال سی دی آن به‌پای AMOLED نمی‌رسد، تازه ۷۰۰ دلار هم قیمت دارد!

۲-ZTE Axon 7

گوشی ۴۰۰ دلاری با بدنه آلومینیومی و اسپیکرهای قوی در جلو نمایشگر ۵٫۵ اینچی را با رزولوشن ۱۴۴۰ در خود جای‌داده است. اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگ رم و البته دوربین قوی ۲۰ مگاپیکسلی، سازنده چینی را به اوج برده است.

۳-OnePlus 3 and 3T

وان پلاس هرسال یک گوشی پرچمدار بیرون می‌دهد اما سازنده چینی امسال دو بار پرچمدار بیرون داد. وان پلاس ۳ با اسنپ دراگون ۸۲۰ بود اما مدل جدید ۳T با اسنپ دراگون ۸۲۱ و باتری ۳۴۰۰ در کنار نمایشگر ۵٫۵ اینچی AMOLED به قیمت ۴۵۰ دلار گوشی خیلی خوبی به نظر می‌رسد.

۴-Moto G4

با ۲۰۰ دلار گوشی خیلی خوبی می‌خرید. گوشی ۵٫۵ اینچی از نوع ال سی دی است که ۱۶ گیگ حافظه داخلی و ۲ گیگ رم دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن نسبت به ۲۰۰ دلار ارزشمند است. (مدل جی ۴ پلاس با ۳۲ گیگ و دوربین بهتر و حسگر اثرانگشت را با پرداخت بیشتر می‌تواند بخرید.) البته موتو زد فورس هم جای خود دارد که یکی از بهترین‌های ۲۰۱۶ است. (زد عمر باتری کمتری دارد)

۵-Samsung Galaxy S7

گوشی پرفروش امسال سامسونگ با اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه و دوبین بسیار باکیفیت. اگر نوت ۷ ورشکست نشده بود، امسال سامسونگ یکی از بهترین سال‌های موبایلی خود را پشت سر می‌گذاشت، هرچند تمام پتانسیل خود را روی سری ۸ در سال ۲۰۱۷ گذاشته است تا جبران مافات کند.

۶-Google Pixel

اچ تی سی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال بسیار خوبی را مجهز به اندروید نوقا برای گوگل ساخت. گوشی ۵ و ۵٫۵ اینچی با نمایشگر AMOLED و تمامی آنچه یک کاربر اندرویدی طلب می‌کند را در خود جای‌ داده است.

برگرفته از: خبرآنلاین

بازنشر:تازه های دنیای تکنولوژی پاسینیک

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا