عمومی

جدیدترین بمب افکن های آمریکایی

نسل آینده ی بمب افکن های آمریکایی

نیروی هوایی ارتش ایالات متحده ی آمریکا یکی از قوی ترین ناوگان های جنگی هوایی را در اختیار دارد، با یکی از جدیدترین بمب افکن های آمریکایی آشنا شوید ،و با توجه به مسائل امنیتی و اطلاعاتی کمتر جزئیاتی راجع به جنگ افزارهای مورد استفاده به بیرون بروز می دهد.

اخیرا سایت رسمی نیروی هوایی ارتش ایالات متحده عکسی را منتشر کرده که از آن به عنوان طرح مفهومی نسل بعدی بمب افکن های خود یاد می کند،گفتنی است که این بمب افکن هنوز نام مشخصی ندارد و نامهایی که فعلا این بمب افکن را با آنها خطاب می کنند فقط و فقط کدهای پروژه های در حال اجرای آن می باشد.

خانم دبرا لی جیمز سخنگوی نیروی هوایی ارتش ایالات متحده ی آمریکا روز جمعه با حظور در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایالت اورلاند این طرح مفهومی را منتشر کرد و گفت این جنگنده نسل بعدی بمب افکن های دوربرد نیروی هوایی خواهد بود.

وی گفت:پروژه ی ساخت این جنگنده در حال اجرا می باشد و ما طرحی از ظاهر آن را داریم و تنها چیزی که هنوز این بمب افکن ندارد نام است!امروز من از همه ی سربازان ایالات متحده،از همه ی مردم آمریکا و… می خواهم که نامی را برای این بمب افکن پیشنهاد کنند تا ما بهترین پیشنهاد را برای نامگذاری آن انتخاب کنیم.

گفتنی است که پروژه ی ساخت این بمب افکن میان برخی از فعالان صنعت هواپیمایی آمریکا به مناقصه گزاشته شده بود که یک تیم وابسته به سازمان Northop توانست با کنار زدن رقبای کهنه کاری چون بویینگ و Martin و با مبلغ پیشنهادی ۲۱.۴ میلیارد دلار این پروژه را از آن خود کند،از پروژه های پیشین این تیم می توان به ساخت بمب افکن ضد رادار B-2 نام برد.

گردآوری: تازه های دنیای تکنوژی پاسینیک

منبع: زوم تک
عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا