عمومی

درمان شوره سر با آسپرین

شستن موی سر با آسپرین یکی از روشهای ساده درمان شوره سر 

درمان شوره سر با آسپرین در واقع یک روش درمان خانگی ساده است، که نه تنها درمانگر شوره سر است بلکه به رشد سریع‌تر موها هم کمک می‌کند.
به قدری به استفاده از محصولات صنعتی عادت کرده‌ایم که دیگر وجود برخی ترکیبات ساده اما موثر را در اطرافمان نمی‌بینیم.این در حالی است که حتی قبل از تولید شامپوهای ضد شوره و … هم مردم به این مشکلات مبتلا بودند و با درمان‌های بسیار ساده آن را رفع می‌کردند.
در ادامه یک درمان خانگی ساده بر پایه آسپرین به شما معرفی می‌کنیم ،برای درمان شوره سر موهایتان را با آسپرین بشویید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد!
ماده فعال آسپرین که برای بیماری‌های قلبی هم تجویز می‌شود، اسید سالیسیلیک است. این ترکیب پاک‌کننده قوی مو از چربی و از بین‌برنده قارچ‌های کف سر است که عامل بروز خشکی سر و شوره هستند. آسپرین جریان گردش خون را افزایش داده و با اکسیژن‌رسانی بهتر به ریشه مو مسلم است که رشد موها بهتر خواهد شد.آسپرین خاصیت لایه‌برداری هم دارد که سبب دفع سلول‌های مرده و جذب بهتر مواد غذایی می‌شود.

روش درمان شوره سر با آسپرین

برای تهیه این ماسک باید ۳ عدد قرص آسپرین را در ۳ قاشق سوپ‌خوری شامپو له کنید و در حمام همانند شامپو روی موهای نمناک بمالید. بعد از ۵ دقیقه آن را آب بکشید.
این ماسک برای خانم‌هایی که موهایشان را رنگ کرده‌اند و مایلند رنگ از روی مویشان پاک شود هم مناسب است. برای این منظور باید ۸ عدد آسپرین را در یک دوم لیتر آب داغ مخلوط کنید و هر شب آن را روی سر ماساژ دهید تا رنگ مو کاملا پاک شود. قبل از استفاده باید معجون را هم بزنید تا آسپرین ته نشین نشود.

تهیه شده در :مجله مد و زیبایی پاسینیک

منبع:روزگاران

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا