عمومی

يك خير شيرازي زمين هاي خود را وقف نابينايان ايراني كرد.

يك خير نابيناي شيرازي زمين هاي خود را به ارزش ۹ ميليارد تومان وقف نابينايان ايراني كرد.يك خير شيرازي زمين هاي خود را وقف نابينايان ايراني كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله معطري روشندل شيرازي، با نيت رفع احتياجات نابينايان اقدام به وقف اموال خود کرد. اموال وقف شده شامل ۶ قطعه زمين به مساحت تقريبي ۱۰۵ هزار متر مربع به ارزش ۸۲ ميليارد ريال واقع در شمال غرب شهر شيراز است. همچنين اين نيكوكار ۲۷۸۵۰۰ دلار از حساب ارزي خود در بانكي ملي را جهت نابينايان وقف كرد. پيش تر اين روشندل شيرازي، ۵۰۰ هزار دلار جهت رفع مشكلات نابينايان وقف كرده بود.

باغ انگور وقف امام حسين (ع)
بر اساس اين گزارش در هفته اخير یک خیر روستایی به نام حسن قجايي ساکن نقده در تبعیت از حکم الهی وقف ۴۵۰ متر مربع از زمین خود را به ارزش ۲۰۰میلیون ریال وقف ساخت مسجد کرد. همچنين در شهرستان شهريار هم حاج “یحیی احمدی” عرصه و اعیان باغ انگور خود را به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع وقف امور دینی و روضه اباعبدالله الحسین (ع) کرده است.

روضه خان امام حسين ۲٫۵ ميليارد اموالش را وقف روضه خواني كرد

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله سیدمرتضی محمودی اسناد وقفیت ۵ قطعه زمین و یک حلقه چاه آب را به ارزش ۲٫۵ ميليارد تومان امضاء کرده و رسما اين زمين ها را وقف حضرت سيدالشهدا كرد. نكته قابل تامل اين است كه اين روضه خوان امام حسين (ع) گفته است این املاک را سال ها پیش با پولی که از بابت روضه خوانی برای حضرت سیدالشهداء علیه السلام دریافت می کردم کم کم خریداری کردم.

وقف تجهيزات بيمارستاني به بيمارستان كوثر
در ميان وقف هاي ثبت شده در هفته اخير وقف تجهيزات پزشكي به ارزش ۱۳ ميليون تومان جالب و قابل تامل است كه حاج عبدالله استانه اي اين اموال را وقف بيمارستان كوثر كرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا