عمومی

عکسهای عروسی ژیلا صادقی

عکسهای عروسی ژیلا صادقی  مجری ۴۳ ساله تلویزیون 

ژیلا صادقی مجری سرشناس تلویزیون سرانجام در سن ۴۳ سالگی به طور رسمی اعلام کرد که ازدواج کرده است وبه همه شایعات در مورد ازدواجش با بازیگران و مجریان مختلف پایان داد. ژیلا صادقی و همسرش محسن رجبی دو ماه قبل به عقد هم درآمده و ازدواج کردند .عکسهای عروسی ژیلا صادقی به تازگی منتشر شده است.محسن رجبی همسر ژیلا صادقی کارمند ساده ای بوده است که هم اکنون رستوران دار است.

بیوگرافی ژیلا صادقی:

نام اصلی : ژیلا صادقی
زمینه فعالیت : تلویزیون
تولد : ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ (۴۱ سال)
محل زندگی : تهران
ملیت : ایرانی
پیشه : مجری و بازیگر فیلم و سریال
مدرک تحصیلی : دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی

آشنایی مختصر با زندگی شخصی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سریال تلویزیونی می‌باشد.وی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمدو دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است. ژیلا صادقی به غیر از بهره مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است.

در ادامه عکسهای عروسی ژیلا صادقی و همسرش را مشاهده می کنید.


منبع : افکار نیوز

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا