عمومی

چگونه لب های زیبا داشته باشیم ؟

نکات آرایشی; چگونه لب های زیبا داشته باشیم ؟


نکات جالب و ساده برای داشتن  لب های زیبا و آشنایی با اصول استفاده از رژ لب برای داشتن لب های زیبا و جذاب ،آرایش دارای اصولی است که با رعایت آن چهره زیباتر و آراسته تر خواهد شد. استفاده از رژ لب هم از این قواعد اصولی مستثنی نیست.

اصول استفاده از رژ لب برای داشتن لب های زیبا

۱- با استفاده از رژ لب می توان فرم لب ها را زیباتر نمود و عیب های آن را اصلاح کرد تا با سایر اعضای صورت متناسب شود.

۲-قبل از رژ لب زدن توجه داشته باشید که لب هایتان تمیز باشد. برای انتخاب رنگ مناسب رژ لب ، می توانید آن را کنار لب قرار داده و متناسب با هماهنگی پوست رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. سپس با استفاده از مداد لب ، ابتدا لب بالا را از گوشه لب به طرف وسط بکشید و سپس لب پایین را بکشید. بهتر است رنگ خط لب را کمی تیره تر از رژ بگیرید. هنگام رژ لب زدن ، لب ها را در حالت آرامش و به حالت لبخند قرار دهید، سپس رژ را از وسط لب بالا به دو طرف کشیده و سپس لب پایین را به رژ آغشته می کنیم.

۳-در صورتی که لب پایین تان نازک است، می توانید خط لب را کمی پایین تر از حالت عادی لب هایتان بکشید. قبل از رژ زدن کمی برق لب یا وازلین به وسط لب پایینتان بمالید تا آن را برجسته تر نشان دهد. سپس لب ها را با رژ پر کنید. در صورتی که لب بالایتان نازک است، می توانید مداد لب بالا را بالاتر از حالت عادی لب بکشید تا پهن تر جلوه کند و با لب پایین هماهنگ شود.

۴- در صورتی که هردو لب بالا و پایین نازک باشد می توانید خط لب هردو را زیاد تر بکشید و سپس داخل لب ها با رژ پر کنید. با این حرکت لب ها را پرتر نشان داده می شوند.افرادی که دارای دهان و لب های کوچک هستند می توانند با کشیدن خطوط با استفاده ازمداد لب در اطراف دهان، لب ها و دهان را بزرگ تر نشان دهند.

۵-لب های نامساوی را می توان با کشیدن خط لب در جاهای مورد نیاز یکنواخت کرد.

۶-افرادی که حالت دهانی با گوشه های افتاده دارند می توانند با کشیدن خطوط در انتهای لب رو به بالا ، فرم دهان را اصلاح کنند.

۷-افرادی که دارای لب های پر و بزرگ هستند بهتر است از رژ لب های مات جایگزین رژ لب های خیلی روشن، براق و جلب نظر کننده استفاده کنند.

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا