عمومی

رونالدو در آستانه چهارمین ازدواج

چهارمین ازدواج رونالدو برزیلی/عکسهایی از همسران رونالدو

آشنایی با افتخارات رونالدو:

رونالدو لوییز نازاریو دلیما را بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌دانند،او قهرمانی دو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ همراه با تیم ملی فوتبال برزیل را در کارنامه دارد و سه بار در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرده‌است.او و زین الدین زیدان تنها بازیکنانی هستند که سه بار این جایزه را از فیفا دریافت کرده‌اند؛ و پس ازلیونل مسی که چهار بار این جایزه را دریافت کرده است، در جایگاه دوم قرار دارند.

رونالدو اما هر چه در فوتبالش موفق بود در زندگی شخصی اش تاکنون نتوانسته توفیقی کسب کند و حاصل سه ازدواجش سرانجامی جز جدایی و طلاق نبوده است.او اکنون آماده می شود تا به زودی چهارمین ازدواجش را جشن بگیرد.در ادامه این مطلب نگاهی داریم به سه همسر سابق رونالدو و همچنین نامزد جدید وی که به زودی چهارمین همسر رونالدو خواهد شد.

«ملین دومینگس» نام اولین همسر رونالدوست که اتفاقا او نیز فوتبالیست بود و در تیم بانوان برزیل درخشش خیره کننده ای داشت.

همسر دوم رونالدو که مدت کمی-حدود سه ماه- بیشتر با او زندگی نکرد «دانیا سیکارلی»، مدل برزیلی بود.

“بیا آنتوتی” با تحصیلات مهندسی همسر سوم رونالدوست بود.

و اما نام فردی که قرار است چهارمین همسر رونالدو باشد «مورایس» است. رونالدو قرار است طی یک ماه آینده با او ازدواج کند.

آیا “مورایس” آخرین همسر رونالدو خواهد بود یا این که این اعجوبه برزیلی پس از مدتی هوای همسر پنجم می کند؟!

نکته:ملی‌پوش اسطوره‌ای برزیلی که پنجمین قهرمانی جهان در این تیم را تجربه کرد، از ۳ همسر سابقش ۴ فرزند دارد. رونالدو ۱۴ ساله، نتیجه ازدواج اول او با فوتبالیستی به نام «ملین دومینگس» است. او از همسر دومش «دانیا سیکارلی»، مدل برزیلی که رابطه‌شان فقط ۳ ماه طول کشید، فرزندی ندارد اما ماریا آلیس و ماریا سوفیا که به ترتیب ۳ و ۵ ساله هستند، حاصل ازدواج ۶ ساله او با خانم مهندسی به اسم «بیا آنتونی» هستند. فرزند چهارم رونالدو با نام آلکساندر هم نتیجه رابطه کوتاه مدت او با مدل برزیلی با نام «میشله اومزو» است.

منبع:خبر گزاری ایلنا
عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا