عمومی

لباسهای شیک و آراسته راچکونه انتخاب کنیم؟

راهنمای پوشیدن لباسهای شیک و آراسته 

چگونه لباسهای شیک و آراسته را انتخاب کنیم؟ این موضوعی است که در این مطلب درباره آن صحبت میشود.در واقع با مطالعه این مطلب راهنمای کاملا حرفه ای ازانتخاب لباسهایی که به شما ظاهری شیک و آراسته می دهند را می بینید ، البته شاید برخی از آنها برای خانم های ایرانی مناسب نباشند اما با ایده گرفتن از آنها می توانید آنها را متناسب با خود تغییر دهید .

فکر کنید قرار است برای اولین بار شخصی را ملاقات کنید، احوالپرسی می کنید و خیلی مودبانه با او صحبت می کنید . اما قبل از اتمام جمله شما، طرف مقابل شخصیت شما را از نمای ظاهریتان بررسی کرده است ( از نوک پا تا فرق سر ) و برایش معلوم می شود که شما چقدر باهوش و شیک هستید و همه این تحقیق و تفحص او در عرض ۷ ثانیه اتفاق می افتد.
اگر حس می کنید که سلیقه شخصی شما برای پیشرفتتان در کار و یا جلب احترام دیگران کافی نیست زمان آن فرا رسیده که دست به کار شوید.

نقش لباسهای یقه دار در انتخاب لباسهای شیک و آراسته

یک بلوز با یقه صاف و تروتمیز ، در طول روز به شما ظاهری شیک و آراسته می دهد. شاید به این دلیل باشد که پیراهن های یقه دار مثل یونیفرم های مدرسه و دانشگاه ها حالت دانشجویی دارند. شاید به این دلیل باشد که برای بسیاری افراد این یقه ها نمادی از شیک پوش بودن مردان است .
با الهام از این بلوزهای یقه مردانه لباسهایی برای زنان طراحی می شود ( یقه های شل و پفی ظاهر شما را درهم برهم نشان می دهد ) که می توانید همراه با دامن های تنگ کوتاه و یک کراوات ظریف ست کنید.(مثلا می توانید از مانتوهای یقه مردانه استفاده کنید )

رنگهای خنثی در انتخاب لباسهای شیک و آراسته موثرند

می گویند قرمز رنگ قدرت و شور و اشتیاق و زرد ،رنگ جوانی است ، اما برای شما که می خواهید در نظر دیگران باهوش و قابل احترام به نظر برسید بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید تا همچنان شایستگی خود را حفظ کنید و مردم به سمت شما جذب شوند. اگر تمایل دارید کمی تنوع در فرم پوشش خود بدهید ، مخلوطی از رنگهای هم خانواده را در لباس خود استفاده کنید. (یعنی رنگ های متضاد را بکار نبرید.)

پوشیدن کت بهترین روش انتخاب لباسهای شیک و آراسته

اصلا تصادفی نیست که در یونیفرم ارتشی ها یک عدد کت شیک وجود دارد. سرشانه های چهارگوش فرد را قوی و با اقتدار نشان می دهد و همچنین نشان دهده نظم و انضباط فرد در زمان انجام دستورات مافوق می باشد. بهترین قسمت کت های نظامی در این است که نسبت به بقیه لباسهای بیرون شیک تر و جذاب تر هستند. برای اینکه در زمان پوشیدن چنین کت های شیکی حالت جنگی و نظامی نداشته باشید، زیرکت یک تیشرت ابریشمی لطیف به تن کنید و یک شلوار مناسب و یک گردنبند هم انتخاب کنید.

کفش های براق و لباسهای شیک و آراسته


“زنی که نداند چگونه مراقب کفش هایش باشد نمی داندکه چگونه مراقب زندگی اش باشد” بین مردم اینگونه جا افتاده است و یک دلیلی هم دارد که می گوییم ” کف پای هر کس پنجره ای به روح او دارد” . گام برداشتن با کفش هایی که به خوبی مراقبت می شوند و برق انداخته می شوند به دنیا ثابت می کند که صاحبش فردی است که به جزئیات بسیار دقیق است و همه ویژگی های لازم برای رییس بودن را داراست.

انتخاب سبک های کلاسیک برای لباسهای شیک و آراسته 

چگونه هوشمندانه تر لباس بپوشیم
به جای اینکه تسلیم مدلهای جدیدی که به سوی شما سرازیر می شوند شوید، به سراغ مدلهای کلاسیک بروید که همیشه جذاب و شیک هستند و از مد نمی روند. برای پیدا کردن چنین مدلهایی می توانید فیلمهای کلاسیک قدیمی( مثلا : صبحانه در خانه تیفانی ) را تماشا کنید و از سبک لباسهای آنها الهام بگیرید. حتما در فیلمهای هالیوودی قدیمی دیده اید که زنان مدیر شیک پوش و ظریف چه مدل لباسهایی استفاده می کردند.
در ضمن یادتان باشد که همیشه لباس هایتان را اتو کنید تا جلوه زیبا و شیکتان را حفظ کنید .

منبع: آی بانو

عضویت در خبرنامه پاسینیک

 

از فروشگاه اینترنتی پوشاک و زیور آلات شیکسون هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا