عمومی

گوشی LG X Screen و LG X Cam

شرکت ال جی دو گوشی LG X Screen و LG X Cam  را معرفی کرد 

شرکت ال‌جی دو گوشی LG X Screen و LG X Cam را معرفی کرد و قصد دارد آن‌ها را در نمایشگاه MWC 2016 نشان دهد.
شرکت ال‌جی اعلام کرد که در کنار معرفی گوشی LG G5 در نمایشگاه MWC 2016، دو گوشی میان‌رده در خانواده‌ی LG X به نام‌های LG X Screen و LG X Cam معرفی می‌کند.

این دو گوشی به شکلی طراحی شده‌اند که برخی ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار را دربر دارند و برای کاربرانی ساخته شده‌اند که نمی‌خواهند تمام ویژگی‌های یک محصول سطح بالا را داشته باشند.

گوشی LG X Cam از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. برای آن از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۱۴ گیگاهرتز استفاده شده و ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند دو دوربین پشت دارد که به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل کیفیت دارند. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم روی این محصول دیده می‌شود. شرکت ال‌جی یک باتری ۲۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی برای این محصول در نظر گرفته و اندروید ۶٫۰ را هم روی آن نصب کرده است. این تلفن همراه هوشمند جدید ال‌جی بسیار سبک خواهد بود و تنها ۱۱۸ گرم وزن دارد و لبه‌های آن هم خمیده به نظر می‌رسند. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، طلایی و رزگلد راهی بازار خواهد شد.

گوشی بعدی که LG X Screen نام دارد از یک صفحه‌نمایش ۴٫۹۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین یک صفحه‌نمایش دوم ۱٫۷۶ اینچی هم روی این گوشی دیده می‌شود که اعلان‌های مختلف را نشان می‌دهد یا کاربران می‌توانند میان‌بر برنامه‌های مختلف را در این قسمت قرار دهند. این ویژگی قبلا در گوشی V10 قرار گرفته بود و شایعات به وجود آن در گوشی G5 هم اشاره می‌کنند.

برای تلفن همراه هوشمند LG X Screen از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز استفاده شده است. دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. روی این گوشی هم اندروید ۶٫۰ نصب شده و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، سفید و رزگلد خریداری کنند.

این دو تلفن همراه هوشمند به شکل رسمی در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۲ فوریه) در کنار گوشی G5 معرفی خواهند شد. همچنین این گوشی‌ها ماه آینده در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین عرضه می‌شوند.

کانال تلگرام پاسینیک
عضویت در خبرنامه پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا